Skoda on ihan hyvä auto

Anonyymi

Minulla on ollut vaikka millaisia autoja ja Skodat ovat olleet ihan hyviä, itseasiassa loistavia verrattuna erääseen japanilaiseen merkkiin joka alkaa T kirjaimella.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä tuo yllätä ketään.

• Anonyymi

Saksalaisen Dekra-katsastusketjun tuore vikaraportti on kattava isolla koolla. Tulosten taustalla on 15 miljoonaa määräaikaiskatsastusta Saksassa vuosina 2016 ja 2017.

Vikaraportista on päteväksi käytettyjen autojen oppaaksi. Kattava vikaraportti paljastaa armotta, mitkä ovat vähävikaisia automalleja, mitkä taas murheenkryynejä.

Linkki: https://moottori.fi/liikenne/jutut/onko-autoni-luotettava-patevan-vastauksen-antaa-kattava-katsastusraportti/

Skoda Octavia sijoittui isommassa keskiluokassa sijalle 4 ja isommassa keskiluokassa ajokilometreillä 50 - 100 tkm sijalle 4 .

• Anonyymi

Onko Trabant tosiaan Japanista?

• Skooda on ihan kiva kauppakassi jos hyvät autot ei kiinnosta eikä pikkuviat haittaa.

• Anonyymi

Skoda puoltaa vasemmalle. Missä vika? Ideologinen syy?

• Anonyymi

Lapsellisten hiekkalaatikko on tämä palsta,mitä ny vähän kunnianloukkauksia ja aivotonta solvausta. Menkää huu haa palstalle ja sekoilkaa siellä.

• Anonyymi

Onko Skoodassa vielä takana moottori, tuli mieleen Skoda S 100.

• Anonyymi

Skoda viettää vasemmalle koska sehän on ihan hyvä itäauto. Minä en itäautoilla ajele tietenkään.

• Anonyymi

Mun itin auto on oalempi, kun tun äitin auto. Lällällläää.

• Anonyymi

Itse ajan aina uudella Mersulla, mutta Toyota on köyhille ihan hyvä kulkupeli. Skodaan en edes katsoisi, ennemmin vaikka Dacia tai Lada, jos millään ei ole mitään väliä ja kaikki kelpaa köyhyyden kiirastulessa.

• Anonyymi

• Anonyymi

Juu, uskotaan, Mesemiehethän täällä keskustelee ja varsinkin ne jotka ajavat uusilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, uskotaan, Mesemiehethän täällä keskustelee ja varsinkin ne jotka ajavat uusilla.

Skodahiirulaisen kateuden määrä on uskomaton.

• Itse olen tykännyt Skodasta kaikista eniten mitä minulla on autoja ollut. Nyt jo yli 400tkm mittarissa ja ei ole tarvinnut mitään isompaa korjata.

• Anonyymi

Enpä voisi Skodalla ajaa.
      Naapurin Toyota-äijä keljuilee ja nauraa jos Skodalla ajan.

• Anonyymi

Ei Skodalla ajeta, se on hinauksessa...

• Anonyymi

Skoda kiihtyy alamäessä, Skoda-kuski ylämäessä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      5003
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4239
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2125
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1898
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1493
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94