Venäläisten geenit on tutkittu vasta nyt. Ja tulos on ollut täydellisen yllättävä ja järkyttävä venäläisille ja sitä se taitaa olla myös suomalisille. Venäläiset eivät ole slaaveja vaan suomalaisia.
Tästä kerrotaan blogissa, jossa venäläisen lehden artikkeli on käännetty google-kääntäjällä englanniksi. Olis hyvä saada myös suomennos http://jouninkootut.blogspot.com/2019/09/venalaiset-eivat-ole-slaaveja-vaan.html
Venäläiset ovat geeneiltään suomalaisia
5
136
Vastaukset
- Anonyymi
Vot!
- Anonyymi
Niin ja suomalaiset pohjautuvat mongoleihin.
- Anonyymi
Geeneistä en niin tiedä, mutta slaavilaisuus kulttuurissa on aika lailla samaa kuin Venäjällä. Veljiä ja siskoja ollaan, vaikka johtajamme ovat meitä koittaneet erottaa.
- Anonyymi
Arvasin ettei koko sivustoa löydy! Täällä kyylää niin paljon Russian palkattuja selaajia jotka löytävät Tietokoneen Automaatilla heistä puhuttavan,eli ei ole mahdollista. Nyt Putiini vielä nakertaa naapureita ollaan herkempiä kielitaidottomana kylmästi poistamaan ettei tutkimus tuloksia saada tietää,olen löytänyt aika salassa pidetyn asian jossa on kuin Rakkaus kertomuksia Äiti Venäjälle. Yllätys oli että myös Kritiikkiä mitä on meneillään ja Rakkaita myös Suomessa vaikka uskon ei varmaan säily jos löytävät. Jos tunnet osoitteen pydän älä paljasta!Minä käytän eri konetta jossa tehoa on tarpeeksi ohittaa heidän naurettavat salasanat/vähän liikaa intohimoa isänmaahan vaikka pääarkkitehti ei ole saanut Siementä eikä Munasolua Slaavilta.
- Anonyymi
Onkohan Putten isä joku suomalainen käpykaartilainen ?
Que sera
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738