Varokaa vaan liikenteessä kun teinipojat ajelevat itäaurheiluauto skoda RS malleilla. Niissä on tehoa ja näköä vaikka muille jakaa. Kulkupuolesta pitää huolen WRC tallin käsin kasaama 2.0 litran erikoismoottori jossa takomännät ja jäähdytys hoituu ralliautoista tutulla tavalla ilma/vesi ja öljyteitse. Autossa on kuivasumppuvoitelu ja erikoisjarrut pitävät auton ratapäivillä muiden edellä myös mutkien jälkeen.
Skodan urheiluauto RS on todellinen tykki
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän urheiluautoilla ajella, niitä työnnetään hiki pinnassa.
- Anonyymi
Joo kyllä söi miestä, kun en pärjänny mun 330d:llä RS:lle.
- Anonyymi
Taitaa teineille olla katu-uskottavuus sen verran tärkeää että tuskin koskevat rälli-Skodiin. Ellei sitten isi ole ollut kova manipuloimaan jälkikasvua joka ei tunne siksi Skodan historiaa.
- Anonyymi
Skoda ei ole auto ensinkään, saati urheiluauto!
- Anonyymi
kunhan_taas_kysyn kirjoitti:
Miksi siitä sitten suostutaan maksamaan autovero?
Voithan hakea palautusta valtiolta aiheetta peritystä verosta. Vetoa vaikka Terijoen hallituksen päätöksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan hakea palautusta valtiolta aiheetta peritystä verosta. Vetoa vaikka Terijoen hallituksen päätöksiin.
Kun kiväärit jaetaan, me skodistit haetaan Mersut porvareilta! Sellane vero se.
Anonyymi kirjoitti:
Uskotko minun maksavan autoveroa?
- Anonyymi
Eikös täällä parissakin tuoreessa ketjussa kerrota vanhan Skodan käynnistymättömyydestä ja työntämisestä? Kyllä auton työntäminen on ihan selvää urheilua. Ja ilman mitään RS-lätkiä. Ja minkämerkkisen tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kiväärit jaetaan, me skodistit haetaan Mersut porvareilta! Sellane vero se.
Kivääri kannattaa aina jakaa riittävän moneen osaan. Jakoavain on siihen huono työkalu, mutta rälläkkä suorastaan kipinöivän hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144