Onko todistajalla ollut aina ollut yhteiset seurakunnat rotuun ja väriin katsomatta. Näin on minulle kerrottu.
Rotusortoa
15
159
Vastaukset
Ei aina. 1930-luvulla masdurboijat ja impotendit jätettiin eteiseen. Tosin jos oli vakuuttanut vanhimmat suolikaasun päästämisessä, pääsi nisankuun ajan salin puolelle. Käytäntö muuttui 1975.
Jos jättää enkelin eteiseen, välttyykö tällöin suolikaasun kasautumisesta seuraavista vatsan väänteistä?
Hakusanalla Etelä-Afrikka löytyy otsikko Apartheidin vaikutus ja linkki vuosikirjaan -07
https://wol.jw.org/fi/wol/d/r16/lp-fi/1200275447#h=168- Anonyymi
Lainasin tähän aikaisemmin Golden Age -lehteä, mutta lainaus poistettiin. Ilmeisesti englanninkielinen teksti poistetaan palstalta automaattisesti.
Enivei, lehdessä kerrottiin että tummaihoiset sopivat parhaiten palvelusväeksi, ja että he oikein nauttivat siitä kun saavat palvella, heidät on taerkoitettu palvelusväeksi.
Tekstissä todettiin myös että tummaihoisten alkuperä johtuu Nooan Kaanain maalle lausumasta kirouksesta.- Anonyymi
Tulee mieleen klaani, jotka polttivat ristejä rotusorrossaan. Eräs sen jäsenistä perusti nykyään voimassa olevan kristikunnan lahkon. Historiankirjoissa on siitä merkintöjä. Henkilö toimi pastorina tuossa aloittamassaan seurakunnassa.
"Enivei, lehdessä kerrottiin että tummaihoiset sopivat parhaiten palvelusväeksi, ja että he oikein nauttivat siitä kun saavat palvella, heidät on taerkoitettu palvelusväeksi."
Ruotsalaisuus on hyve, joissain piireissä.
Kallon mittaukset ja muu eugenistinen toiminta on kansankodin pohja.
- Anonyymi
Niin ,tarkoitin oliko mustilla ja valkoisilla yhteiset seurakunnat?
- Anonyymi
Oli muttaa joskus esim konveteissa lainvaatimukseta erilliset tilat.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih475907Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6132358Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591058- 771033
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778