Kertokaa te hyvät tietävät sepelvaltimotautia sairastavat ,pallolaajennetut tai ohitusleikkauksessa olleet, oletteko matkustaneet ulkomaille lomille ja mikä on teidän vakuutusyhtiön vastaus ollut. Korvaako, jos joutuu ulkomailla pallolaajennukseen tai ohitusleikkaukseen ,jos saa sydäninfarktin .Korvaako matkavakuutus kotiinkuljetuksen kuolemantapauksessa.
Onko tietoa tilanteista ( lähtiessä lomalle vointi on tietysti hyvä, muutenhan ei kukaan lähdekään lomille.
Matkavakuutus sepelvaltimotauti?
2
568
Vastaukset
- Anonyymi
Ohitusleikkaus oli 14 vuotta sitten. Olen matkustellut kotimaassa ja ulkomailla reippaasti sekä ennen ohitusleikkausta että sen jälkeen.
Sydäninfarkti ja ohitusleikkaus saman tien tuli juuri ennen aiottua ulkomaanmatkalle lähtöä. Matkalle en voinut lähteä, kun olin sairaalan teho-osastolla. Sepelvaltimotautia ei tiedetty olleen sydäntapahtuman sattuessa. Matkavakuutuksesta korvattiin matkani hinta.
Tiedossa olevan sairauden estäessä matkan korvauksia ei ymmärtääkseni makseta.
Välttämättömän hoidon saa ulkomaillakin. Pidä matkoilla mukana Kelan myöntämä eu-sairausvakuutuskortti. Ei maksa mitään. - Anonyymi
Minulle on tehty 7 pallolaajennusta sepelvaltimoihin ja minkäänlaista matkavakuutusta en / et saa. Silti olen reissanut afrikkaan, aasiaan ja amerikanmantereelle ilman vakuutuksia ja ilmeisesti hyvällä tuurilla kun ei mitään ole sattunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491