Aina oon motkottanut käsienpesusta, eikä juuri ole tukea tullut että saataisiin tuo pesemään käsiään ollenkaan. Nyt kihomatoja ja tuntuu siltä ettei ole mahdollista että päästään ikinä eroon, kun mun pitäisi katsoa varmaan vierestä jokainen vessassa käynti. Tuolla lapsella on muutenkin aina perseen hajuiset kädet, varmaan nukkuu kädet siellä. Ja se on jo koululainen... oon alkanut miettimään jo aikaa sitten onko aika lähteä täältä. Ja syynä pääasiassa tuon lapsen hygienia. En enää kestä paskaista lasta, kun ei ole edes mikään pieni pihalla sotkeentunut lapsukainen, vaan isompi jo.
Kihomatoja ja lapsipuolen huono hygienia ahdistaa
Anonyymi
1
140
Vastaukset
- Anonyymi
Ap, koululainen on jo sen verran iso että pärjää kyllä omillaan ellei ole latvalaho. Ja jos kyseessä on miehen lapsi, ihan sama vaikkei pärjäisikään muiden lapset ei ole sun huoli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295