Mietiskellyt tässä vähän laivareissua syyslomille, mitä suosittelisitte? Viro vai Ruotsi? Ja onko Viikkari vai Silja varmempi saannin ja toisaalta tasokkaampi tarjonnan suhteen? Kannattaako viikolla mennä (halvempia reissuja) vai onko viikonloput ainoita sellasia ajankohtia että jengi on biletysmielellä liikkeellä? Onko arkilähdöt vaan eläkeläisten karaokeretkiä?
Miltä laivalta saa parhaiten naista?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kirkkoveneessä
Siljalta saa varmemmin mutta se uusi viking grace on hyvä bailupaikka ja siellä käy sellaista hienompaa väkeä eli kauniimmat naiset.
Sellaiselta laivalta, jossa on antavia naisia.
Ei ole kokemusta, mutta pohditaan tätä hetki...
- Silja on kalliimpi kuin Viikkari. Siis kannattaa valita jälkimmäinen.
- Tukholman risteily (meno-paluu) kestää 2 yäta. Enemmän aikaa bilettää. Siis tämä.
- Viikolla on liikkeellä kaikki vapaat, eronneet ja karanneet, sekä duuniporukoita. Myös risteilyt ovat edullisempia. Siis tämä.
- Viikonloppuna kaikki sitoutuneet pysyvät kotona ja muilla on yhteisvanhemmuus viikonloppu, lapset ovat paikalla. Lapsiperheet risteilee. Ei tämä.
Toivottavasti tästä järkeilystä oli apua. Kiitos gallupista. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481