Äänestykseen? Idiootit
Ketä tuhlas rahaa
12
83
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, euron, että sai tuon ulos!
- Anonyymi
Minä äänestin Villeä, ei sekään huonosti ollut.
- Anonyymi
Ketä ei osaa sanoa kuka?
- Anonyymi
Missä sanotaan ketä, silloin kun tarkoitetaan kuka?
Suomen perseessä tietenkin
Kuinkas moni teistä tietää missä se sijaitsee?
Oikeassa vastauksessa on 5 kirjainta, joista ensimmäinen on T.
- Anonyymi
Voe khuulehha sie kunnoinnii märeekekoroova ne iänestiäpi kheellä sattuna olloon palaajo rahhua. Että notta sanuun jopa jotta mäne sinnee märeekekoroova tööhi ja thiennaappi rahhoo että vooitna ihteekki iänestää!
- Anonyymi
Siinäpä taas kerran näimme, kuinka matala tuota paskaa tuijottavien älykkyysosamäärä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä taas kerran näimme, kuinka matala tuota paskaa tuijottavien älykkyysosamäärä on.
Me ei äänestänyt eikä äänestä kukaan asukasta siellä :)
- Anonyymi
On se tunteisiin vetoava formaatti. Tyhmät äänestää, raha virtaa viisaiden taskuun.
- Anonyymi
En äänestä. Paitsi..jos saataisiin Kylmis taloon niin ottaisin 650 000€ lainaa ja äänestäisin hänet jäämään taloon
- Anonyymi
Tuira kanssa!
- Anonyymi
Kyllä minä äänestin noita heteroita, tästä on hyvä jatkaa kohti seuraavaa sunnuntaita.
- Anonyymi
Harmittaako sinua, koska sukupuolisesti omituinen kummajainen lähti kotiinsa hörhöilemään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244