Aina kun tapaan sukulaisiani meillä on todella hauskaa ja kivaa, nauramme paljon ja meitä yhdistää tietenkin sama historia iloineen ja suruineen. Myös puolisoni suku on kiva. Olemme naimisissa ja meillä on lapsia. Elän kuitenkin siitä surullisessa tilanteessa että sukuni ei siedä puolisoani ja tiedän että he iloitsisivat jos eroaisin. Ja tiedän että tämä on asia joka ei tule koskaan muuttumaan. Rakastan puolisoani ja minulla on hauska ja ihana elämä hänen kanssaan mutta toisinaan minua painaa se että emme voi ikinä istua perheinemme saman pöydän ääreen niin että puolisoni olisi mukana. Ikinä. Nyt en tarvitse neuvoja mutta olisiko muita ketkä elävät samanlaista elämää? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia.
Hyvässä ja pahassa
Anonyymi
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337