Sanoi ensin, että Krisu eniten valittaa tuolla tehtäväalueella, sitten myöhemmin paljussa sanoi ,että Kristian olis porukan kateellisin tuosta noitten sauna/palju/kuohari keikasta...hmm..yrittääkö saada jotenkin Krisua nimetyiksi...vai mitäs kummaa...
No joo, eihän tuonne kavereita mennä etsimään, joo. Vaan siis pelaamaan, 30 000 on pelin panos.
Jukka saunassa
Anonyymi
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Todella köyhää ja typerää väkeä tuossa paska ohjelmassa, jos ne NIIN pienen summan takia tekevät itsestään julkisen pilkan, naurun ja ivaamisen kohteen pitkäksi aikaa.
Sehän on aivan selvä asia, ettei tuollaisessa paska ohjelmassa mukana oleminen ole kenellekään minkäänlainen meriitti. - Anonyymi
Krisu on paljon aidompi, jukka yritti saada suosiota "seksillä" ja vielä kieroileekin.
- Anonyymi
onko jukka lestadiolaisperheestä , juonii saunassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481