Olen tässä parin viime vuoden aikana tehnyt havainnon, että pakkasten tullessa ilmastokeskustelu hyytyy ja kovilla pakkasilla loppuu kokonaan. Viime talvenakin kun oli kolmekymmentä astetta pakkasta pitkät ajat, niin jopa oli ilmastohörhöt hiljaa ja sama tulee toistumaan taas talven tullessa.
Pakkasten vaikutus ilmastokeskusteluun
9
<50
Vastaukset
Kyllä pitäisi denun esittää tieteellinen todiste väitteelleen. Se, että viime talvena alarmistit hyytyivät, ei todista sitä etteikö se olisi johtunut ihmisen toiminnasta.
- Anonyymi
Itsekin haluaisin nähdä koululaiset osoittamassa mieltä 30 asteen pakkasessa, toisaalta on talvellakin uutisoitu esim. Australian helteistä ja kuivuudesta.
- Anonyymi
Australiassa on vihertynyt kovasti. Kiitos CO2n lisääntymisestä.
Voimme siis todeta, että alarmistit ovat vaihtolämpöisiä.
Mielenkiintoista on se, että tyttöset eivät käyneet kesällä juhannuksen aikaan julistamassa uskontoaan Eduskuntatalon rappusilla kun oli lämmintä.
Ilmesesti kyseessä on jonkinlainen Auringonsäteilyn aktivoima ilmiö, joka kehittyy maksimiinsa syyspäiväntasauksen seutuvilla.
Ennustanpa, että seuraava uskonpurskahdus tapahtuu taas maaliskun lopulla. Tuohon saattavat olla syynä talven aikana suoritetun tekstailun aiheuttamat ylimääräiset höyryt jotka pitää purskauttaa pihalle.
- Anonyymi
Ensilumi satoi Lappiin ja Reetta ei osannut rapakon takana itse tuottaa vastauksia toimittajien esittämiin kysymyksiin. Ilmastonmuutoksesta uutisointi väheni jopa 80 prosenttia alkuviikkoon verrattuna.
- Anonyymi
Minä veikkaan että tuo johtuu siitä, että ruåtsissakin alkaa olla ilmastonmuutostoimittajilla ruskaa pakkasella.
- Anonyymi
Reetta kyllä hyytyi täysin, eikä toimittaja kysynyt sen vaikeampaa kuin että millaisen viestin Reetta haluaa lähettää maailman päättäjille. Olisi luullut että ilman käsikirjoitustakin olisi edes jotain osannut sanoa vanhan liturgian pohjalta. Mutta ei osannut, tuli vaan änkytystä ja kommentti että ehkä joku muu voisi vastata.
- Anonyymi
Jo loppui ilmastonmuutoksesta vouhottaminen, kun lunta ja räntää tulee taivaan täydeltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136