Noin niinku pääsääntöisesti, tarvittais kyllä vähän uutta verta taloon että homma muuttuis edes vähän mielenkiintoisemmaksi. Eikä mitään homoja tai muunsukupuolisia friikkejä enää.
Onpas tylsää meininkiä
5
80
Vastaukset
- Anonyymi
Eiväthän juurikaan muut kuin homot ja ne muut sukupuolisesti kieroutuneet kummajaiset ole kiinnostuneita tuollaisesta paskasta.
Lisäksi tuotannossa on ainakin yksi sellainen, mikä takaa että niitä kummajaisia tuossa paskassa tulee riittämään.- Anonyymi
Tulee mieleen että onko esim se Helmerikään ihan täysin hetero ja Krisunkin jutut välillä sitä luokkaa ettei taida ihan 100% hetero olla hänkään paitsi jos heittää noit juttuja pelkästään läpällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee mieleen että onko esim se Helmerikään ihan täysin hetero ja Krisunkin jutut välillä sitä luokkaa ettei taida ihan 100% hetero olla hänkään paitsi jos heittää noit juttuja pelkästään läpällä.
Ja mikä juttu tää on että miehetkin suutelee keskenään ihan läpällä. En kyllä täysin heterona miehenä sellaista itse kykenisi tekemään edes läpällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä juttu tää on että miehetkin suutelee keskenään ihan läpällä. En kyllä täysin heterona miehenä sellaista itse kykenisi tekemään edes läpällä.
Tai Krisukin puhuu siellä talossa että hänen miespuoliset kaverit on joskus tunkenut sormensa hänen perseeseen. Kuulostaa kyllä jo tosi homolta tuollainen mun korvaani. Olkoon sitten vaan kuinka läpällä tehty.
- Anonyymi
Seuraa & iloa vanhukselle. Merkityksellisyyttä ja turvaa ikäihmisille kotiin ja hoivakotiin. Varaa tutustumiskäynti BB-taloon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244