En tiedä kuinka tosissani olen fantasiani kanssa, mutta usein tyydyttäessäni itseäni kuvittelen vanhemman setämiehen hyväksikäyttämään minua. Ei suudelmia, vain sitä itseään. Kostun ajatuksesta, että saisin antaa pilluni vanhemman ja ehkä vähän vatsakkaankin miehen käsittelyyn.
-N30
Fantasia setämiehestä
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistäs olet?
- Anonyymi
Kuinka tosissasi olet? 55v hiukan vatsakas ukm kanssa huomenillalla treffit sopivalla maantielevikkeellä, tulet sinne autooni käytettäväksi, panen ensin suuhun yhden satsin, seuraava setti valuvaan pilluusi, lopuksi kruunaisin käytetyksi tulemisen tunteesi työntymällä ja purkautumalla kireään peppuusi. Olisko riittävän käytetty olo poistuessasi autostani ja ajellessasi vanhemman miehen spermaa valuen kotiisi? Tuollaisen setin vuoksi voisin ajaa vaikka satoja kilsoja! Kiihottaako laitanko sp osoitteeni sulle?
Ei vittu näitä itsensä kauppaajia!
Tuohan on ihan normaalia! =) Siinä missä useat miehetkin tykkää hiukka nuoremmista naisista! ;) Näin se menee! =)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471