Hei! Tästä aiheesta on varmasti useita keskusteluja, mutta päätinpä aloittaa vielä uuden. Kokemuksia kysyisin asunnon ja työpaikan välisistä matkakuluista. Työmatkani yhteen suuntaan on 50km. Linja-autoasemalle on kotoani (maaseudulla) matkaa 10km. Verottajan mukaan minun pitää ajaa omalla autolla linja-autoasemalle ja siitä sitten bussilla töihin toiselle paikkakunnalle. Miten muilla? Oletteko saaneet vastaavassa tilanteessa vähentää koko työmatkan oman auton käytön mukaisesti vai yhdistelmänä, että oman auton käytöstä linja-autoasemalle ja siitä sitten bussilipun vähennyksen mukaisesti?
Asunnon ja työpaikan väliset matkakulut, oman auton käyttö
Anonyymi
2
150
Vastaukset
- Anonyymi
Minä sain vastaavassa tilanteessa matkakulut oman auton mukaan. Kirjoitin paperille, että olen käyttänyt omaa autoa, siihen matkat ja kilometrit ja lähetin sen selvityksen verottajalle. Hyväksyttiin, ihme kyllä.
- Anonyymi
Kiitos kommentista! Onko muilla lisää kokemuksia vastaavasta tilanteesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066