käväsin katsomas meininkii..maataan 24 hoo sohvalla ja puhutaan veroista voiko olla tylsempää..päästäkää vanha ihminen kotia nukkuun se lastenhoitaja töysin turhake naama myttyrällä koko ajan sellasia vaihdevuosi akkoja näkee muutenkin
sit se pienten lasten äiti menis kotiin hoitaan lapsia mitä virkaa talos ku ei ees puhu mitää ja ja ei mikään missi
se vanupuikko yliikäinen peter pan mikää leikkii vielä yli kolmikymppisenä skeittilaudoilla menis oik töihin
sit se hihhuli esittää jtn mitä ei oo
koko shown viihdytys yhden miehen varassa jolta tulle joskus vahing jtn hauskaa ulos
raumalaisen puheesta ei saa mtn selvää
se tavis julkka maailma täys kova tunku shown jälkeen kotikylässä sen sänkyyn varm
odotus oli suuri mut paska kausi muita ees muista ketä siel om
floppien floppi
Anonyymi
2
93
Vastaukset
Miksi ihmeessä kukaan käyttäisi vapaa-aikaansa siihen, että pelkästään katsoisi tyhjäntoimittajien toimittavan tyhjää?
- Anonyymi
No olihan tänään tämän kauden merkittävin tapahtuma.
Ville sanoi "vittu"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294