Siis mulle on todettu epävakaa persoona. Voinko seurustella enää koskaa? Olen yrittänyt päästä terapiaan. Mutta lääkäri ei jotenkin sitä tajua. Olen seurustellut joo hetken vaan. Myös työt ei ole koskaa onnistunut. Työpaikan vaihtoja paljon, potkuja, työstä lähtemisiä. Ei koskaa jatkuvaa työtä. Enkä tiedä edelleen mitä haluaisin tehdä.
Epävakaa persoona.
Anonyymi
2
100
Vastaukset
Oon sun vastakohta. Mutta spurguja vaan ympärillä toisinkin joillakin ni elämä on siksi epävakaata
- Anonyymi
Lääkäri siis vain huvikseen luokittelee ihmisiä. Kai ne sitten on viisaita kun ovat monta vuotta opiskelleetkin. Eihän sitä mitään pidä tajuta. Minäkin olen joskus saanut diagnoosin joltain terveysaseman lääkäriltä jota en koskaan ole edes tavannut. Eihän noiden huippuasiantuntijoiden tarvitse, ovat ihan päteviä heittelemään mitä vaan kun ovat valtuutensa saaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284