milloin esinahasta lähtee kiinnikkeet

Anonyymi

Olen siis 12-vuotias ja jo 6-vuotiaana huomasin, että minun esinahka on liimattuna terskaan kiinni. Levossa en siis saa sitä vedettyä taakse, kuin siihen koronan eteen ja seisokissa en melkein yhtään. Kuitenkin pystyn näkemään mistä kohdista esinahka on terskaan liimautunut. Olen kysynyt jo vanhemmilta asiasta, mutta he eivät edes tiedä asiasta niin paljon kuin minä.
Tiedän siis jo fimoosista, parafimoosista, lyhyestä frenulumista ja valkojäkälästä, mutta en omaa näitä asioita. Siis minä vuotiaana kiinnikkeiden pitäisi irrota? Murrosikäni on siinä alkamaisillaan.

7

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koita runkata sitä, ne napsahtaa kyllä poikki tai sit käyt näyttämäs terkkarille niin se varaa ajan pikku nipsasuun, siis ne kiinnikket poikki. RAsvaa se esaris ja runkkaat voimalla niin pitäis irrota!

• Anonyymi

Esinahan pitäisi kyllä irrota murrosiän alkaessa, mutta ei se aina noin toimi. Kyllä useimalla se varmaan on vielä vähän pinnassa kiinni, joten vain pitää kestää se pieni kipun mitä irrottaminen aiheuttaa. Kannattaa ehkä vielä odottaa, että murrosikä on jo täysin käynnistynyt. Suihkussa yritä aina vaikka vähän kerralla. Ei kannata repiä voimalla vaan pikku hiljaa ajan kanssa. Joko karvoitus on kunnolla näkyvissä, kun olet vasta 12 v. Monelle se tulee vasta 13-14 vuotiaana.

• Anonyymi

Mistä kyse? Kun minulla on esinahka ollut aina irti terskan pinnasta.

• Anonyymi

Käy leikkauksessa :D

• Anonyymi

Sitä pitää treenata vetämällä edestakaisin päälle/pois noin sata kertaa edestakaisin, tai parikinsataa edestakaista päälle/pois liikettä, jolloin alkaa toimia löysemmin ja kulkee paremmin päälle pois. Mulla oli alkuun koko ajan päällä, mutta tokeni kun siinä 13 vuotiaana tein treeniä kerran päivässä.

• Anonyymi

runkkaa tarpeeks itellä onnistu

• Anonyymi

tilanne päivitys, eli pari päivää sitten keräsin rohkeuteni ja yritin saada sivulla olevaa kiinnikettä pois. se on kuin liimautunut siihen terskaan ja kun yritin vetää sitä pois niin sainkin vähän, mutta seuraavana päivänä huomasin että se terskan pinta on revennyt eikä se esinahan liimautunut kohta ole hävinnyt mihinkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      74
      965
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe