Naapuri on alkanut hermostua musiikkiharrastukseeni. Päivällä saa tulla ääntä. Teen säännöllisesti musiikkiaiheisia videoita youtubeen. Biisit olen harjoitellut kuulokkeilla. Mutta videoita kuvatessa tulee ääntä.
Musiikkiharrastus kuuluu kerrostaloon
4
82
Vastaukset
- Anonyymi
Miten sun naapurin hermostuminen näkyy?
- Anonyymi
Kyllä kerrostalossa musiikki on sallittu, 07.00-22.00 normaalilla äänen voimakkuudella ja 22.00-07.00 hiljaisella äänen voimakkuudella. Näin ainakin tässä kerrostalossa, jossa minä asun.
- Anonyymi
Ei muuten kuulu. Treenikämpät muut samantyyppiset ovat paikkoja,joissa saa soittaa mielinmäärin häiritsemättä muita. Kerrostalossa tuskin monikaan mielellään kuuntelee minkäänlaista soitantaa. Ellei ole spurgutalo tai sitten todella hyvät äänieristykset. Vanhoissa taloissa on äänieristys todella heikolla tolalla ,kaikki kuuluu.. Ja kaupungintalot usein rajatapauksia varten,joissa ei niin väliä. Muut asukkaat ovat usein vahvoissa aineissa tai humalassa,etteivät välitä mistään. Sellaisiin paikkoihin sopii kaikki pimputtelijat ja rämpyttelijät..
- Anonyymi
Olen elänyt tuollaisessa helvetissä. Naapuriin muutti takkutukkainen pitkätukka joka päätti vain aloittaa ilman mitään naapureille ilmoitusta tai kyselyä tuntikausien pianonsoiton päivittäin. Joskus soitto alkoi siinä 21.30-21.45 pintaan ja jatkui yli 22:n yli.
Kun menin ovelle puhumaan asiasta ensimmäiset sanat jotka tuli ulos on "oon ymmärtäny että päiväsaikaan saa soittaa". Lopulta takkutukka ilmoitti soittamisen olevan "mun oma asia".
Ei mennyt kauaa niin pamahti taas piano soimaan lähellä ilta 22:ntä. Tuon otin puhtaana minulle vittuiluna.
Harvoin kokee yhtä hieno tunnetta kuin kun selvisi että tyyppi muuttaa pois. Kuului ravausta rappukäytävässä tunteja ja kun myöhemmin kävin vilkaisemassa kellarista niin kyseisen asunnon varastokoppi oli täysin tyhjä joka varmisti asian :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032