Moi, olen nainen 185kg ja olen ajatellut ottaa salikortin. Kävisin vaan öisin treenaamassa kun muita ei ole. Kysynkin kun ajattelin kuntopyörää ja crosstraineria että onko niissä.painorajat. Pelottaa että rungot vääntyy ja joutuu korvaamaan kalliin laitteen, kattovat turvakameroista että kuka hitto niitä on murjonut..
Painoraja salille?
4
128
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo kysymys kannattaa esittää varmasti kyseisen kuntosalin asiakaspalveluun.
Jokaisella salilla on eri valmistajien laitteet ja useita eri merkkejä myös salin sisällä.
Kaikissa varmasti on eri painoluokitukset/ Maksimipainonkesto.
Tuo on hyvä selvittää myöskin sen vuoksi että et loukkaa itseäsi jos laite ei kestäkkään jostain syystä. - Anonyymi
Kyllä kestää 185 kiloisen nuo laitteet. Ovat protason laitteita tai ainakin pitäisi olla. Sinänsä ei kuulosta kovin terveeltä tuo että yöllä haluaa käydä kuntoilemassa. Tietysti jos on päivärytmi eri esim. töiden takia.
- Anonyymi
Kattoon kiinnitetyt valjaat joihin ripustautumalla saa säädettyä kuntoilulaitteessen kohdistuva paino pienemmäksi.
- Anonyymi
Valjaissa roikkuen vois juosta juoksumatolla kevyesti, eikä suuren tuulipinnan ilmavastuskaan tuossa haittaisi juoksusuoritusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299