Haluaisin tyydyttää naisen niin isolla dildolla (tai muulla lelulla) kuin vain mahdollista.
Onko täällä tällaisesta kiinnostuneita naisia?
Itse olen 45-vuotias siisti, normaalipainoinen ja komeaksikin kehuttu mies.
Naiselle todella suurta
6
780
Vastaukset
Moni on varmaankin kiinnostunut, mutta moniko sellaisesta oikeasti pitää.
Mulla on ollut kaksikin tyttöystävää, jotka ovat halunneet et ostetaan oikein iso dildo. Kumpikaan ei sit oikeasti ole sellaisesta pitänyt.vois olla kivaa:)
- Anonyymi
Eiköhän siihhen muut mukavat konstit riitä kun pesäpallomaila,
Rauhallisesti hitaasti nautitaan parhaiten sanoo 70 mies- Anonyymi
Taas joku lapsi eksynyt tänne... toivottavasti äitisi ei saa selville
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas joku lapsi eksynyt tänne... toivottavasti äitisi ei saa selville
Katkarapu 🦐 veti kilarit
Mä tykkään ajatuksesta, mutta miten olis fistaaminen? Tykkäiskö joku nainen tulla fistatuksi?
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917