Paskat kiusaa Pauliinaa

Anonyymi

18

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä kuka tämä nainen on, mutta ne jotka kiusaavat, tulee heille parempi olo ku niitten itsetunto/omatunto on päin persettä.

• Onko sullakin siinä omakuva? Selfie?

• Wwuwuw kirjoitti:

Onko sullakin siinä omakuva? Selfie?

Kyllä on, hyvin arvattu👌

• docu2 kirjoitti:

Kyllä on, hyvin arvattu👌

Ohoh, lotto vetämään..
        Näyttää muuten vähän tolta yheltä harmikselta..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ohoh, lotto vetämään..
        Näyttää muuten vähän tolta yheltä harmikselta..

Eikä näytä, elä puhu perättömiä.

• docu2 kirjoitti:

Eikä näytä, elä puhu perättömiä.

No, perästä kuuluu..

• Wwuwuw kirjoitti:

No, perästä kuuluu..

Nimenomaan☺

• docu2 kirjoitti:

Kyllä on, hyvin arvattu👌

Olet käynyt valkaisussa?

• Zombi kirjoitti:

Olet käynyt valkaisussa?

Näillä mennään.

• "Nettiöykkäröinti ja solvaaminen ovat kuitenkin erityisesti aikuisten aluetta – vihapuherikoksia tekevät eniten keski-ikäiset. "

Eipä taida rajoittua vain nettiin..

• Kiusaaminen on hanurista, mutta ei sitä saa kitkettyä ikinä minun mielestä pois. Parempi ja fiksumpi tapa olisi ymmärtää mistä se johtuu ja keskittyä itseensä sen verran, että tietää itse mitä on ja mitä tarvitsee, silloin ei kiusaajien kommentit tunnu missään, vaan voi miettiä, että mikähän tuonkin elämässä on niin huonosti, että pitää tuollaista syytää ulos....

• Ei nuo sulje toisiaan pois.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei nuo sulje toisiaan pois.

Ei niin, mutta minusta pelkkä kiusaamisen kitkeminen pois ei riitä....😊

On kuin sadeasu... pelkät housut ei pidä kuivana, vaan tarttee takinkin...😊

• Anonyymi

On mukavan pulleassa reidessä. Varmaan tarjoaisi pehmeät ja kuumat kyydit 🤗

• Anonyymi

No tossa tapauksessa läskit yhärit, niinkuin yleensäkin, ottaneet kohteekseen. Varmaankin ovat itse yrittäneet 30 vuotta laihduttaa erilaisilla kaalikeittokuureilla ja päivän jälkeen olleet sitten suklaalevy kerrallaan suussa.

Myöskään sitä ei miehenä voi ymmärtää että naisilla on tarve toisten naisten haukkumiseen jos on jotain saanut tehtyä mutta itse ei, luulisi asian olevan päinvastoin että kannattaisi sellaista. Mutta vissiin se läskin huono itsetunto.

• Anonyymi

Liian isot tissit, ei ihme että kiusataan.

• Anonyymi

Jos on liian isot ja painavat tissit niin välttämättä autonkaan runko ei enää painoa kestä, pitäisi silloin olla ajolupa ainoastaan panssarivaunuun tai caterpillar-kuormaajaan, jossa on vahvempi ja kestävämpi runko, kun rekka-auton runkokin saattaa olla liian heikko.

• Anonyymi

Laudat tai roiskeläppätissit ovat kateellisia. Kun naiset väittävät etteivät haluaisi isompia tissejä niin puhuvat paskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      99
      3075
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1941
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      33
      1889
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1763
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      146
      1736
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1597
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      287
      1423
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1341
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1210
    Aihe