Somekiusaaminen pitäisi pistää kuriin
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/800371a3-89a0-417c-a3c7-e09e5c4c74b3
Paskat kiusaa Pauliinaa
18
61
Vastaukset
En tiedä kuka tämä nainen on, mutta ne jotka kiusaavat, tulee heille parempi olo ku niitten itsetunto/omatunto on päin persettä.
docu2 kirjoitti:
Kyllä on, hyvin arvattu👌
Ohoh, lotto vetämään..
Näyttää muuten vähän tolta yheltä harmikselta..Wwuwuw kirjoitti:
Ohoh, lotto vetämään..
Näyttää muuten vähän tolta yheltä harmikselta..Eikä näytä, elä puhu perättömiä.
"Nettiöykkäröinti ja solvaaminen ovat kuitenkin erityisesti aikuisten aluetta – vihapuherikoksia tekevät eniten keski-ikäiset. "
Eipä taida rajoittua vain nettiin..Kiusaaminen on hanurista, mutta ei sitä saa kitkettyä ikinä minun mielestä pois. Parempi ja fiksumpi tapa olisi ymmärtää mistä se johtuu ja keskittyä itseensä sen verran, että tietää itse mitä on ja mitä tarvitsee, silloin ei kiusaajien kommentit tunnu missään, vaan voi miettiä, että mikähän tuonkin elämässä on niin huonosti, että pitää tuollaista syytää ulos....
Wwuwuw kirjoitti:
Ei nuo sulje toisiaan pois.
Ei niin, mutta minusta pelkkä kiusaamisen kitkeminen pois ei riitä....😊
On kuin sadeasu... pelkät housut ei pidä kuivana, vaan tarttee takinkin...😊
- Anonyymi
On mukavan pulleassa reidessä. Varmaan tarjoaisi pehmeät ja kuumat kyydit 🤗
- Anonyymi
No tossa tapauksessa läskit yhärit, niinkuin yleensäkin, ottaneet kohteekseen. Varmaankin ovat itse yrittäneet 30 vuotta laihduttaa erilaisilla kaalikeittokuureilla ja päivän jälkeen olleet sitten suklaalevy kerrallaan suussa.
Myöskään sitä ei miehenä voi ymmärtää että naisilla on tarve toisten naisten haukkumiseen jos on jotain saanut tehtyä mutta itse ei, luulisi asian olevan päinvastoin että kannattaisi sellaista. Mutta vissiin se läskin huono itsetunto. - Anonyymi
Liian isot tissit, ei ihme että kiusataan.
- Anonyymi
Jos on liian isot ja painavat tissit niin välttämättä autonkaan runko ei enää painoa kestä, pitäisi silloin olla ajolupa ainoastaan panssarivaunuun tai caterpillar-kuormaajaan, jossa on vahvempi ja kestävämpi runko, kun rekka-auton runkokin saattaa olla liian heikko.
- Anonyymi
Laudat tai roiskeläppätissit ovat kateellisia. Kun naiset väittävät etteivät haluaisi isompia tissejä niin puhuvat paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e993075- 1041941
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä331889- 1211763
- 1461736
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871423- 1231341
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210