Olen 33v ja vauvani on nyt puoli vuotias. Huomaan että se tulee taas, järkyttävä ahdistus viikko ennen menkkoja (menkat alko 2kk synnytyksen jälkeen). Olen nyt kaksi yötä maannut silmät selällään, päässä vilistää kaikki mahdollinen ja uni ei tuu. Päivisin vituttaa kaikki, enkä pysty päästää irti asioista, jankkaan niin että saan riidan aikaan. Oon lisäks yksinäinen, tallattu ja huono. Tää ahdistus on niin valtavaa, että mua pelottaa. Viimeyönä ehdin nähdä unta raiskaamisesta ja se ahdistus olo jäi siitäkin.
Mä tiedän nää liikunta, kasvikset, vitamiinit, veden juonti.. mutta ei se nyt ihan toimi, mua vaan stressaisi kun en taaskaan muistanut juosta, syödä parsakaalia, ostaa vitamiineja, juoda vettä jne.
Mitä keinoja on, masennuslääkkeet? CBD-öljy jopa? mistä saa apua?
PMDD ahdistaa
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937