https://www.youtube.com/watch?v=p0iDaTsRdOU
Löysin kanavan
Helmerin scuuttausta
9
100
Vastaukset
- Anonyymi
Aikuinen mies ja leikkii potkulaualla
- Anonyymi
Päiväkirjahuoneessa Helmeri kertoi kuinka tahtoisi olla poikien kaa sikarinurkassa, ei haluis kuitenkaa että Anulla tulee paha mieli. Vaikeeta silleen taiteilla kahden välillä, jatkaa tämä suloinen pellavapää.
- Anonyymi
Voiko toi olla yli 30 vuotias? Kaveritkin tuollaisia amiksia?
- Anonyymi
Ilmankos.
- Anonyymi
Lapsellista leikkimistä aikuiselta mieheltä. lol
- Anonyymi
Hienoa taitavaa skeittailua. Jokainen osaa kyllä lopettaa, sitten kun ei ole enää siihen kykenevä.
- Anonyymi
Todella upeasti vetää.Helmerillä,Anulla ja lapsilla olisi kimpassa varmasti kivaa,unohtamatta Babloa.Olisihan se kiva saada jo kestävä BB-pari.Ja jälkikasvua myöskin,Helmerihän kertoi haluavansa lapsia.
- Anonyymi
Eikö vain Helmerillä taas sama roikko yllään. samaan aikaa Anu kaivaa matkakuistaan biginiä bibinien perään, aamuisin saattaa asu vaihtua parikin kertaa ennekuin peukaloinen herää ;D
- Anonyymi
Voiko potkulaudalla leikkimistä sanoa työksi, jos ikääkin on jo 30
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867571- 1015487
- 2664718
- 484652
- 653372
- 502758
- 562419
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234