.… ✍️ Vaikka liikennevalossa🚦Sinä olit aamulla menossa töihin ja minä olin aamulla menossa kouluun .. 🥰
Älä ole niin totinen autossa! 😊 *pus*
Kaipaan ..
Ihana nähdä sinua (M)ussu ..
4
<50
Vastaukset
Oot taas nähny M(...) kivat sulle.
Täällä hampit pesty, kato vaikka 😁 ja kohta nukkumaan..
Miten sun opinnot? Ootko loistanut luokassa💡?
Mulla on ollut kiirettä. Monenlaista työhommaa.
Joskus piipahtanut hetken täällä.... Ja miltei yhtä nopsaan poiskin... 🏃♀️
Toivottelen yön lepoa ja sellaisia unia mitä kaipaat. Sov gott🌠🌃Hei Tigru 🖐🏼 🐅
On puhtaat hampaat, on 👌🤓 💋
”Ootko loistanut luokassa💡?”
Itseasiassa .. en ole loistanut, olen ollut perus *oma* itse ☄️💥🔥
Minun opinnot ovat ajan tasalla, koulu on vasta alussa .. 😌
Aamut ovat edelleen raskaita minulle, herätykset ovat vaan minulle hyvin epäsopivaa 🤪 ⏰ ..
Koulu voisi alkoa silloin, kun herään vapaaehtoisesti ja syön rauhassa aamupala, juon kupin kuuma coffee ja luen aamun tärkeimmät uutiset .. sitten voisi alkaa koulu 😎
Kerro lisä mitä muutoksia on tullut, elämä on sulla ainakin monipuolinen 😊
Ok, nuku nyt hyvin .. olet tärkeä, älä unohda sitä! 🤗Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Hei Tigru 🖐🏼 🐅
On puhtaat hampaat, on 👌🤓 💋
”Ootko loistanut luokassa💡?”
Itseasiassa .. en ole loistanut, olen ollut perus *oma* itse ☄️💥🔥
Minun opinnot ovat ajan tasalla, koulu on vasta alussa .. 😌
Aamut ovat edelleen raskaita minulle, herätykset ovat vaan minulle hyvin epäsopivaa 🤪 ⏰ ..
Koulu voisi alkoa silloin, kun herään vapaaehtoisesti ja syön rauhassa aamupala, juon kupin kuuma coffee ja luen aamun tärkeimmät uutiset .. sitten voisi alkaa koulu 😎
Kerro lisä mitä muutoksia on tullut, elämä on sulla ainakin monipuolinen 😊
Ok, nuku nyt hyvin .. olet tärkeä, älä unohda sitä! 🤗Moikkelis päivääsi🖐️🌝
Mulla on luova tauko täällä☕
Turhapuron sanoin "Työ tuttu sana" 😅
Täällä on ollut jo työstettävää tänään....
Tarkoitin loistamisella luokassa, että ootko ollut fiksuna ja osannut/tiennyt/oppinut uusia asioita?🤔
Oma työmaa on sellainen, että opin joka päivä uutta. Henkisesti rikas ja antoisa on tämä näköalapaikkani. Siitä tosi kiitollinen🙏💗
Suuria muutoksia ei sisällössä, mutta liikehdintää ja vaihtuvia tunnelmia päivittäin😅😥...
Ois hyvä jos voisit mennä kouluun klo:10 tai 12 silloin olisi sun vartalolle 😊 hyvä aika mennä😍
Onko sulla syyslomaa?
Nyt kaffelle ja sitten jatkuu päivä.
Voi hyvin.
Sinä tärkeä siellä✌️🤛🆒🌺
🐅tigrutoivottaa kirjoitti:
Moikkelis päivääsi🖐️🌝
Mulla on luova tauko täällä☕
Turhapuron sanoin "Työ tuttu sana" 😅
Täällä on ollut jo työstettävää tänään....
Tarkoitin loistamisella luokassa, että ootko ollut fiksuna ja osannut/tiennyt/oppinut uusia asioita?🤔
Oma työmaa on sellainen, että opin joka päivä uutta. Henkisesti rikas ja antoisa on tämä näköalapaikkani. Siitä tosi kiitollinen🙏💗
Suuria muutoksia ei sisällössä, mutta liikehdintää ja vaihtuvia tunnelmia päivittäin😅😥...
Ois hyvä jos voisit mennä kouluun klo:10 tai 12 silloin olisi sun vartalolle 😊 hyvä aika mennä😍
Onko sulla syyslomaa?
Nyt kaffelle ja sitten jatkuu päivä.
Voi hyvin.
Sinä tärkeä siellä✌️🤛🆒🌺
🐅Heii 🖐
• Fiksu ihminen halua omia uutta tietoja ja tieto on valtti ..
• Pyryn olemaan fiksu .. 🙂
• Mikä ihme vartalo? 🤣
Onko sulla syyslomaa?
• Joo, ensi viikolla on kokonainen viikko syysloma 🌾 🍁 🍂 🍄
Se on tosi hyvä, kun olet erittäin tyytyväinen ja henkisesti rikas .. mielenkiintoinen on sinun työ!
Olen HAPPY sinun puolestasi 🤗 😍
Mulla loppui koulu klo 13.00, kuntosalista on tauko tällä viikolla, koska nilkka on turvoksissa, (ehkä rasitus on liian kova ollut) ..
Mutta kyllä se siitä .. 😏
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652349En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331745- 101584
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009