Jos maalattais yhteen kulkuneuvo, pilikkataalu ja pikkunen reikä, niin tulis varmmaan maaliman paras laulu. Jos tulis, enhän minä tiijjä varmaks. Mut voiolla jotta tulis. Ehken.
Älyttömän komia laulu...
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tulisi ihkun hyvä laalu tae taalu jos se laetettassin jonkun lehen kantteen jossa vesi noussoo.
En ymmärrä yhtään. Tämä on melkein yhtä arvoituksellista kuin Hissan aivoitukset.
- Anonyymi
Helppoa kuin heinänteko. Aloittajan kryptinen viesti viittaa erääseen "isojen poikien lauluun" ja anonyymin viesti taas erääseen Tulva-nimiseen julkaisuun.
- Anonyymi
Toellaannii on reten vaekkeeta soaha selevvee alottajan moalloomasta taalusta tahi laalusta. Sittä siinä olisiv vielä reikä ja kulukuneovvo. Oesikkoon tuo aato vae onnipussi. Määt tiijä.
- Anonyymi
Laitan analyysini aloittajan kryptiseen viestiin. Kulkuneuvo on eräs pieni kapine, joka kulkee pientä matkaa edestakaisin ja "pilikkataalu" on paikka jossa kulkuneuvo kulkee. Pikkusen reiän voi jokainen yrittää itse arvata. Annan kuitenkin pienen vihjeen: Pikkunen reikä on ihan siinä "pilikkataalun" vieressä. Alkuperäisiä laulun sanoja ei saa täällä julkaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220