Toivottavasti ei lennä Finnairilla tämä itsensä kuvaamiseen keskittyvä narsisti.
Mikä näitä nykyajan nuoria miehiä vaivaa? Ei tytöstä erota, kun mennään ja kuvataan itseään joka paikassa.
https://www.youtube.com/watch?v=rG7R1BsgoDQ
Saako kuvata ohjaamossa?
8
170
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai, niitä juutuupi väärällään.
Lentoyhtiö ja minkä lentoja lennetään kyllä selviää vaikka kuuklella, finski se ei ole. - Anonyymi
Laita sinne juutuupiin hakusanaksi cockpit, niin löytyy vaikka mitä ja näet, kuinka siellä ohjaamossa toimitaan. En tiedä nykyään, mutta ennen oli tapana, että pikkulapsia pääsi ohjaamoon ihmettelemään. Tottakai persehtijöitä on lentoväessäkin, mutta ehkä kokeneemmat nauravat selän takana, en tiedä.
- Anonyymi
Tuohan on tarkkaan säädetty mitä ohjaamossa saa tehdä varsinkin nousujen ja laskujen aikana. En tiedä onko itsensä kuvaaminen ja raportointi kännykälle ja youtubeen yksi niistä.
En haluaisi lentää kyeisen lentäjän koneessa.- Anonyymi
Voisitko kertoa meille missä tuo on säädetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kertoa meille missä tuo on säädetty.
OM-A:ssa
- Anonyymi
Kaverit tehnyt erinomaista vlogiaan jo muutaman vuoden. Jos olisit katsellut aiempia hänen videoitaan , tietäisit että hänellä on lentoyhtiön/työnantajan lupa kuvaamiseen , kunhan se ei häiritse itse työntekoa. Luulitko ettei lentoyhtiö ole tietoinen asiasta ja varmasti seuraa/on seurannut hänen toimintaa että se pysyy hyväksytyissä ja sovituissa rajoissa. Turha sun on täällä kateellisena nillittää kaverin erinomaista toimintaa. Missä videoissa hänen videointi häiritsee itse työskentelyä koneen nousu- ja laskeutumisvaiheessa?
- Anonyymi
Mistä pitää olla kateellinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä pitää olla kateellinen?
Ei ilman kateutta tuollaista aloitusta olisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465557Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5672045Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens811147Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77993
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50833Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758