Onko Evijärvellä todella noin kova pula maasta, että 4.5 hehtaarin maapläntin myyntiä pitää käsitellä kunnassa jo kolmatta kertaa? Uskomatonta
Maasta pulaa
6
147
Vastaukset
- Anonyymi
Evijärvi on itseään suurempi. Moraalin tunkio. Kunnassa on ollut lähes kymmenen vuotta itseäänkin alhaisempi moraali. Sulle- mulle- munsuvulle- sunsuvulle- sunkinsuvulle, jos autat tässä vähän minunkinsukua. Kyllä kuntalaiset verot maksaa ja iloisesti unohtavat kaiken seuraaviin vaaleihin mennessä ja äänestävät taas laumana kepua.
Mutta miksi täältä kaikki lähtee? - Anonyymi
Minä alkaisin kattelemaan tonttia jo toiselta paikkakunnalta.
- Anonyymi
Näitä oman kunnan haukkujia on Suomi 24 sivuilla joka kunnassa. Ähtäri, Vimpeli, Alajärvi, Kauhava, Lapua, Alavus, Seinäjoki, Ilmajoki. Siinä pahimmat
Joka kunnassa on valittajia, se vähän kuuluu asiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä oman kunnan haukkujia on Suomi 24 sivuilla joka kunnassa. Ähtäri, Vimpeli, Alajärvi, Kauhava, Lapua, Alavus, Seinäjoki, Ilmajoki. Siinä pahimmat
Joka kunnassa on valittajia, se vähän kuuluu asiaan.Katsoppa, mikä puolue noilla luettelemillasi paikkakuntiilla on vallassa ? KEPU kepuloi valtapuolueena joka kunnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoppa, mikä puolue noilla luettelemillasi paikkakuntiilla on vallassa ? KEPU kepuloi valtapuolueena joka kunnassa.
Persut valittaa, en halua nimiä luetella
Persut kovimpia valittajia, demarit
kakkosena.
Hakataan naisia välillä vai mitä. Näin minulle todettiin eilen paikallisessa kun kysyin tekemistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111