Olen menossa jenkkeihin ens vuonna ja minulla on yksi batman animaatiosarja josta haluaisin loput 2345 kaudet mutta niitä ei ole julkaistu euroopassa, jos ostan sieltä dvd soittimen ja kyseiset dvd:et niin toimisiko se suomessa? Kiitos kaikille jotka vastaavat.
Dvd soitin
4
823
Vastaukset
- Anonyymi
USA:ssa on käytössä alhaisempi jännite kuin Suomessa ja sen taajuuskin on toinen. Ratkaisu on paljon yksinkertaisempi ja halvempi. Osta haluamasi levyt, tuo ne Suomeen ja tee niistä aluekoodittomia kopioita esimerkiksi ilmaisella DVD Shrink -ohjelmalla.
- Anonyymi
Kun DVD-soitin otetaan käyttöön, se kysyy, millä alueella haluat käyttää siitä. Osta käytetty soitin, resetoi tehdasasetuksille ja ota käyttöön uudestaan.
- Anonyymi
Yksi mahdollisuus voisi olla muuttaa nykyinen Suomessa käyttämäsi dvd-soitin aluekoodittomaksi. Ohjeet monien soittimien muuttamiseen löytyy täältä: https://www.videohelp.com/dvdhacks
Itse olen kylläkin tehnyt useista USA:sta ostamistani levyistä aluekoodittomia kopioita. Näin alkuperäinen levy on kaapissa kotelossaan, eikä ainakaan mene pilalle, jos sitä vahingossa käsittelee kovakouraisesti tai huolimattomasti. Levystä saa uuden kopion helposti tarvittaessa. - Anonyymi
moi mitä vois maksaa tästä dvd- soittimesta
Samsung DVD HD 870
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096