Onko henkilökohtainen avustaja paikalla? Voitko kertoa hyvät puolet? Onko niitä?

Anonyymi

Pitäisi tietää henk.koht. avustajan ammatin hyvät puolet? Huonot jo tiedän.

8

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On jonkinlainen vapaus. Avustettava ei välttämättä kyttää koko aikaa niskan takana.

Avustettava menee joskus kuntoutukseen t. sairaalaan. Saat vapaata.

• Anonyymi

Saat olla avuksi, hyödyksi ja jos hyvä tuuri käy niin saat mukavan juttelukaverin, pääset ehkä mukaan tapahtumiin, harrastuksiin, kahville, tutustut uusiin ihmisiin ja mahdollistat avustettavallesi mielekkäämmän elämän...

• Anonyymi

Minulla on ollut vain yksi avustettava joka on ollut kiitollinen avustajan avusta ja paljon minä,minä,minä...

• Anonyymi

Niin mitkähän ne huonot puolet sitten ovat, kun ne jo tiedät?!

• Anonyymi

Tässä sulle niitä, et aamulla töihin mennessä ehdi riisua ulkovaatteita kun jo ensimmäinen työ odottaa sua, kahvi vesi purut millin tarkkuudella, jatkuvaa siivoamista,pyykinpesua,lakanan vaihtoa,kukkien siirttelyä paikasta toiseen,(sinun)arvostelua, et ehdi yhtään taukoja pitämään,jos tarviset vapaata juuri ensi tiistaina aamupäiväällä niin et sitä varmasti saa vaikka avustettava ei normaalistikaan aamuisin ketään töihin halua...

• Anonyymi

Kuulostaa siltä, että olet väärässä paikassa. Yleensä kun töihin menee ja palkkaa saa, pruukaa työt odottamaan - eihän työntekijää tarvita jos ei ole töitä. Harmi toki, jos on sellainen tunne että et saa vapaata silloin kuin haluat, siinä symppaan, mutta koko avustustoiminta ja lainsäädäntö sen suhteen lähtee siitä, että avuntarve on työn lähtökohta. Työtä on tarjolla silloin kun apua tarvitaan. Meillä päin ei avustustunteja myönnetä niin paljon, että olisi aikaa siirrellä kukkia paikasta toiseen, joten sulla on tainnut käydä tuuri.

On niitä hyviä puolia paljonkin, jos oma asenne on kohdallaan. Toki täytyy ymmärtää, ettei kenellekään huvin vuoksi apua myönnetä, kyllä avustaja on tärkeä osa avun saajan elämää ja heitteille voi joutua, jos avustaja lyhyellä varoajalla haluaa yks kaks vapaalle. Meillä on vapaat melko hyvin onnistuneet, kunhan hiukka jää järjestelyaikaa.

• minulla ollut 4 avustettavaa ja yksi niistä suht normaali tapaus

• Anonyymi

Hauskaa, että arvostat noita sun avustettavia :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7445
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5384
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4595
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4495
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3247
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2313
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2174
    Aihe