-Minulla on vanha kone,: Asustek M4A78LT-M,socket: AM3 (938)
Mikä olisi tähän kantaan sopiva prosessori?
Emolevy, prosessori ja näytönohjain?
8
165
Vastaukset
- Anonyymi
Nopein prosessori, mitä tuo emolevy tukee on Phenom IIX6 ,3.3GHz,125W:n malli, 6-core. BIOS -version pitää 0802. AMD FX -prossuja tuo emo ei tue, koska kanta on pelkkä AM3, FX:t vaativat AM3 -kannan. Käytettynä näitä Phenom II X6:a ja X4:a joutuu metsästämään.
- Anonyymi
Tuo on ihan museo vehje. Osta am 4 emo, ryzen prosessori ja ddr 4 muistia niin saat edullisesti tehoa.
- Anonyymi
Näytönohjain joku geforce 1650 tai 1660. niitä vanhempia ei kannata enää harkita.
- Anonyymi
Miksei kannata, jos riittävät hyvin käyttöön ja saa ilmaiseksi tai muutamalla eurolla? Parin kolmen vuoden päästä voi sitten ostaa paremmat vehkeet, jos vanhat alkavat tökkiä.
- Anonyymi
Älä osta ripoff nvidioita osta Rtx 2060 joka on parasta vastinetta rahoillesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä osta ripoff nvidioita osta Rtx 2060 joka on parasta vastinetta rahoillesi
RTX2060 on ihan liian nopea jollekkin X4 tai X6 Phenomille. Prossu jää pullonkaulaksi. Nuo aiemmin mainitut ovat soveliaampia ihan nopeutensa puolesta, eivätkä ole läheskään yhtä paljon virtaa vieviä, kuin 2060.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RTX2060 on ihan liian nopea jollekkin X4 tai X6 Phenomille. Prossu jää pullonkaulaksi. Nuo aiemmin mainitut ovat soveliaampia ihan nopeutensa puolesta, eivätkä ole läheskään yhtä paljon virtaa vieviä, kuin 2060.
Itellä I7 4770 ja RTX 2060, ei pullonkaulata :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa542126En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101444
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969