Kuinkas moni käynyt kuuntelemassa Nipan uudes biisin? Täytyy sanoa, että olisin tämän valinnut sinkku biisiksi Merlin ja Minä biisin sijaan. Kaunis melodia ja paras sanoitus mitä Nipa hetkeen tehnyt.
Neumann - Toukokuun Vihreät Yöt
3
647
Vastaukset
- Anonyymi
Kevätbiisiä ei luultavasti levy-yhtiösedän mielestä voinut syksyllä esille nostaa. Tosi kaunis biisi.
- Anonyymi
Kuulin vahingossa, ja ihan hirveää kökköä kuten kaikki muutkin Pertti Niemisen tekeleet.
- Anonyymi
Pari kertaa olen kuunnellut. Hieno kappale joka jonkun toisen laulamana olisi hitti. Mutta valitettavasti mukana ei ole ollut tuottajaa joka olisi käskenyt Nipaa laulamaan alempaa. Kuulostaisi siten paremmalta. Alussa myös pahoja "hönkimisiä". Kovasti odotin italiankielistä laulajaa, mutta feat-henkilö taisikin soittaa viulua. Silti paljon parempi kuin Merlin ja minä, jonka satu-teksti ei auennut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066