Varmistuneet haavematkailijat.

Anonyymi

Varmistui tässä muutes samalla että Senssu on Santtu Numdollin lisäksi.
Ihan samaa haavematkaa päivästä toiseen ja muiden kadehtimista.

12

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan uteliaisuudesta pitää oikein kysyä, että miten tämä "varmistuminen" oikein on tapahtunutkaan?

Tämä on kyllä hauska palsta. Suomesta tehdään Thaimaan matkoja suuruusluokkaa 100 000kpl/vuosi, mutta osan mielestä kukaan näistä matkaajista ei kuitenkaan kirjoita tällä palstalle, vaan kaikki ovat "haavematkailijoita".

Kerrotko minne palstoille nämä kyseiset 100 000 matkaa vuodessa tekevät matkailijat kirjoittavat matkoistaan (vai kirjoittavatko mihinkään) ja onko näillä muillakin palstoilla paljon "haavematkailijoita", vai onko kaikki "haavematkailijat" vain suomi24 palstan ominaisuus?

Vai onko niin, että nuo 100 000 vuosittaista Thaimaan matkaa (ja muut ulkomaanmatkat) ovatkin vain joku tilastovirhe ja kukaan ei todellisuudessa ikinä matkusta Suomesta Tallinnaa taikka Tukholmaa pidemmälle?

• Anonyymi

Ne on juuri niitä senssudumbon suomi24 thaimaanmatkoja.

• On huomattavati helpompaa haavematkailla ja olla kateellinen kun on Thaimaassa, kuin kuopiossa.

• Anonyymi

Suomi24 thaimaassa.
        Oletko vähän yksinkertainen.? Kammari kylmänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi24 thaimaassa.
        Oletko vähän yksinkertainen.? Kammari kylmänä.

Kuka lie oot mutta kyllä juttu on se että tuollaiset kommentit osoittaa sun olevan vähän enemmänkin kuin vähän yksinkertainen.

• Jos en ole Thaimaassa haaveilen Matkasta. Siinä mielessä voin ilmottautua haavematkailijoiden iloiseen joukkoon :)

Tälle vuodelle vielä 1 matka jäljellä :)

• Anonyymi

Olet aivan oikeassa. Iso osa matkaa tehdään jo ennen matkaa. Suunnitellaan, pohjustetaan, tutkitaan ja haaveillaan. Tulee varmasti onnistuneempi ja antoisampi matka kuin sellaiselle joka pöllähtää vain perille ja menee altaalle makaamaan kirjan kanssa, syö vain hotellin ravintolassa eikä käy missään eikä tee mitään. Ostaa I love t-paidan ja jonkun kipon jossa on lomakohteen nimi. Itse en matkusta yksin tai jos matkustan, etsin periltä seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet aivan oikeassa. Iso osa matkaa tehdään jo ennen matkaa. Suunnitellaan, pohjustetaan, tutkitaan ja haaveillaan. Tulee varmasti onnistuneempi ja antoisampi matka kuin sellaiselle joka pöllähtää vain perille ja menee altaalle makaamaan kirjan kanssa, syö vain hotellin ravintolassa eikä käy missään eikä tee mitään. Ostaa I love t-paidan ja jonkun kipon jossa on lomakohteen nimi. Itse en matkusta yksin tai jos matkustan, etsin periltä seuraa.

Tinderi apuna...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tinderi apuna...

Tinderi on kaikkein huonoin. Se on vain pikaseuraan tarkoitettu lomakohteissa. Lomaseurat on löydetty cupidista, hotelliaamiaiselta, kerran lavataksista, kerran lennolta, useita kertoja hotellin altaalta, useita kertoja baareista ja pari kertaa suomibaarista käsin puskaradion kautta. Suomibaarit kun eivät ole tyttöbaareja tai jos on niin ei minun kohalle oo sattunut.
        Niin ja nuo ei ole kaikki thaimaalaisia löytöjä. On mukana suomalaisia, muita eurooppalaisia ja muita aasialaisia. Myös miespuoleisia kavereita ollut matkaseurana. Aussimiehen kanssa tehtiin kerran useita retkiä sinne sun tänne ja suomalaisnuorukaisen kanssa hengailtiin toista kuukautta siellä sun täällä. Olen hetero joten hengailussa ei ollut kyse siitä mikä jollekin voisi tulla mieleen. Yksin olen viettänyt muutamat lomat enkä diggaa. T Cupidman

• Anonyymi

Nimimerkki Senssu ei kestä sitä ajatusta että jotkut matkustelee. Se on kestämätön ajatus hänelle. Ilmeisesti hänellä ei ole mahdollisuutta matkustella syystä tai toisesta.

• Anonyymi

Hienoa reppana kuin paljastit tuonkin salaisuuden, mien resuperseen matkustelu

• Anonyymi

syy on hyvin yksinkertainen, rahan puute.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe