Hei. Olen 15v poika pääkaupunkiseudulta. Muutettiin toissa päivänä uuteen taloon, jossa uusi sänky. Olen nyt nukkunut siinä sängyssä kaksi yötä ja molempina öinä herännyt tunteeseen että tukehdun. Minulla ei ole koskaan ollut tällaista. Auttakaa ja kertokas syitä jos tiedätte, ja liittyykö tämä siihen mun uuteen sänkyyn.
Yöllinen herääminen tukehtumisen tunteeseen
Anonyymi
2
86
Vastaukset
- Anonyymi
Luulisin että ei se varmaankaan sängystä johdu. Mieti mitä mieltä itse olit muutosta, oliko ihan kiva muuttaa vai onko sulle tullut jotain ikäviä ajatuksia muuttamisesta. Usein jonkinlainen ahdistus saattaa aiheuttaa tuollaista tukehtumisen tunnetta. Jos esimerkiksi tapahtuu jotain mistä ei itse tykkää tai jokin asia pelottaa niin sellainen voi alkaa ahdistaa. Toivottavasti sulla menee tuo tuntemus ohi ja kaikki alkaa sujua ihan hyvin. Tsemppiä!
- Anonyymi
Liittyykö muuttoon ja stressiin? Kannattaa liikkua / harrastaa , syödä hyvin ja antaa itselle aikaa sopeutua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299