Minkä takia valtio maksaa Wincapital sijoituksista takaisin menetetyn tappion joka on tuomittu valtiolle. Maksaako valtio minun Talvivaara tappion. tai muiden osaksijtuksien tappiot. Sijoituksia tehdessä jokainen tietää ottavasa riskin.
Win capital
Anonyymi
2
125
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtuipa melkoinen määrä virheitä yhteen lyhyeen tekstiin, ilmeisen tahallaan tai juovuksissa.
Korjataan vain yksi asia eli valtiohan ei maksa Winkapitaali-sijoituksista yhtään mitään. Valtio vain siirtelee ne Winkapitaalin törkeän petoksen varat voitolle jääneiltä takaisin hävinneille, siis huijatuille rikoksen uhreille. Koska rahaa jää myös yli, valtio pitää itse loput. Valtio voi sitten sijoittaa ne ylimääräiset rahat Talvivaaraan.- Anonyymi
Huijatut tekivät huonon sijoituksen, joka korvataan valtiolle kuuluvista varoista. Sama asia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337