biletys? En keksi yhtäkään syytä miksi kenenkään pitäisi vetää jotain alkoholia vain osoittaakseen toiselle olevansa cool. Kuinka matala ÄO ja itsetunto näillä pennuilla oikein on?
Onko mikään niin tyhmää kuin joku
9
121
Vastaukset
et oo tosissas? luuletko oikeesti et kaikissa nuorten bileissä vedetään kännit? joo myönnetään kyl on maistettu jne mut ei me koskaan meijän bileissä överei vedetä,saati joskus juodaa vähä..
- Anonyymi
Ap ei ole koskaan ollut bileissä tekstistä päätellen. Eikä syytä tarvi ettiä, emmää tuommosta omiin kemuihini kutsuis vaikka kyse olisi AA-kerhon kokoontumisesta.
- Anonyymi
Anna mä veikkaan. Sinulla ei ole kavereita tai hengaat/hengasit niiden tylsimpien kanssa.
- Anonyymi
Kaikki ikäluokat tekee sitä. Itse olen 26 ja 10 shottia uppoo 15 sec sisällä jos se ei ole coolia nii katoppa aamulla sitä krapulan määrää. Se on COOL.
- Anonyymi
Olet niin oikeassa.
Tyhmäähän tuo on ja vain huonoitsetuntoisten pätemisrituaali. - Anonyymi
Alkoholi on jätettä.
- Anonyymi
Alkoholi on loistava puhdistusaine.
Vapaan kasvatuksen bileidiootit ovat jätettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholi on loistava puhdistusaine.
Vapaan kasvatuksen bileidiootit ovat jätettä.Jos "bileidiootit" ovat jätettä ja alkoholi puhdistusainetta niin sittenhän ne kuuluvat loistavasti yhteen :D :P
- Anonyymi
Bileissä ei viinaa tarvii, kun harrastaa seksiä. Siinä se aika kuluu. Kondomeja tarvii mukaan monta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201590
- 191478
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249