Omalle kohdalleni on nyt osunut tämä ikuisuuskysymys, eli miksi mies käyttäytyy ristiriitaisesti? Käyttäytyy kuin ihastunut: hakeutuu seuraan, lähelle, ottaa jopa fyysistä kontaktia kosketuksin, hymyilee aina kun nähdään jne.
Otin härkää sarvista ja esitin, että menisimme kahville, niin kieltäytyi, mutta sama peli jatkuu kieltäytymisen jälkeenkin.
Auttaako tässä mikään? Mitä naisen pitää tehdä tässä tilaneessa? Alkaa ottaa vain etäisyyttä ja vältellä miestä? Mikä saa miehen käyttäytymään noin?
Miehen ristiriitainen käytös
4
2614
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä oletko se sama, mutta tämän täysin sama kysymys on ollut täällä hyvin usein. Vastaus ei selvästi miellytä, mutta moni on aina kommentoinut että huvin vuoksi jos ei lähde viemään pidemmälle.
Jos et ole se sama tyyppi niin mies on selvästi sika tai player. On julmaa leikitellä ja pitää tuollaista, mutta selvästi vain hakee oman egon nostamista ja vaan huvin vuoksi flirttaa. Anna olla. Haluatko tuollaisen miehen? Pidemmän päälle!! Mieti nyt, todennäköisesti pitää samaa monelle muulle ja on joku vakimimmi myös joka on tietämätön kaikista muista.- Anonyymi
Kysyin asiaa nyt ensimmäistä kertaa. Vaikea uskoa kyseisestä miehestä, että olisi player tai sika. Mutta kyllähän kait sitä voi olla, vaikka ulkoisesti olisi kuinka kunnollinen mies. En halua itselleni tietenkään mitään sikaa tai playeriä. Mutta mikä olisi oikea tapa suhtautua moiseen "sikailuun"? Alkaa vain välttelemään, koska joudumme olemaan jonkin verran tekemisissä joka tapauksesssa? Olla hymyilemättä takaisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin asiaa nyt ensimmäistä kertaa. Vaikea uskoa kyseisestä miehestä, että olisi player tai sika. Mutta kyllähän kait sitä voi olla, vaikka ulkoisesti olisi kuinka kunnollinen mies. En halua itselleni tietenkään mitään sikaa tai playeriä. Mutta mikä olisi oikea tapa suhtautua moiseen "sikailuun"? Alkaa vain välttelemään, koska joudumme olemaan jonkin verran tekemisissä joka tapauksesssa? Olla hymyilemättä takaisin?
Mut eihän se hymyily mitään tarkoita? Tai siis itse olen kohtelias, kiinnostunut ihmisistä ihan luontaisesti ja hymyilen paljon. Ihan vastakkaiselle sukupuolelle myös. Ei se tarkoita että olen kiinnostunut. Mutta jos sinua häiritsee se koskettelu, niin sitten sanot suoraan et voitko lopettaa.
Mulla on frendi joka on tuollainen aika monille naisille, vaikka seurustelee. Hän on vain sen luontoinen, jotain pönkitystä kai. Onko minkä ikäisestä kyse? Et voiko olla vain ettei tajua tekevänsä noin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska siis jos hän olisi kiinnostunut, olisi hän lähtenyt kahville. Me miehet ollaa sillee simppeleitä, lähdetään jos ollaan kiinnostuneita. Toinen vaihtoehto tuli mieleen, on että pitää varalla sinua. Jos kerran on selvää flirttailua, mutta ei lähde kahville. Eli porttia auki, jos se joku toinen juttu menee mönkään. Tätä tekee naiset ja miehet kaikki välillä.
Ole kohtelias, voi hymyillä toki, mutta etäisen viileä. Kuin olisit kaverillekin, ethän sä sun ystäville flirttaile. Niin olet samanlai. Jos se silti lääppii niin sanot että lopeta. Nyt vaan omanarvontuntoa nainen ja aseta rajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738