Viiden setelin valokuvaus.

Pattayanmatkailun mielenkiintoisia aiheita huomannen olevan mm. elokuva-aiheet, jotka ei kiinnosta, hevosetkin aiheena ja katsahdin valokuviani että eteerisen kaunis vaimoni ainakin piti ratsastuskokemuksesta, tykkäsihän yksikin Neiti kamelilla ratsastamisesta, joku konkari oli kumikajakilla melonut ilman pelastusliivejä, mutta tuohon otsikon asiaan, koska yksi valokuvasi 5 suurta seteliä.

Minun elämääni hyvin läheisesti kuuluu täällä Thaimaassa ravintolatoiminta ja viittaan sata kertaa lukemaani, että sopimusten tulee olla reiluja.
Meillä harjoitetaan tuota reilua yhteistyötä työnantajan ja työntekijöiden välillä, jonka johdosta ohessa Pattayalainen tapa.

https://thethaiger.com/news/pattaya/bar-dancers-in-pattaya-claim-boss-owes-them-400000-baht

Tietämättömät voivat tuosta linkistä kartuttaa tietoisuuttaan mm. ihannoimiensa gogojen päiväpalkasta vs. myös muuhun palkkatasoon.

No miksi viittaan noihin ropoihin ... sanonko ... no sanon ... kun rahavalokuvaaja innoissaan valokuvaa 150 euron edestä Thaimaan seteleitä ja aijaa 19 vuotiaan nuorikon pläsin, sekä oman fritsukaulansa ex-vaimonsa kiusaksi faceensa, on 2 viikon miljonääri profiloinut itsensä erityisen onnistuneesti.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jorvissako taas vinguttamassa kelakorttia?

• Anonyymi

Oikein antaa köyhien valittaa Itsekkin ostin juuri 100 me. maksaneen lentokeen yksityis käyttöön.

• Anonyymi

Onko Sika Amalia vapautunut Niuvan eristyksestä ?

• Anonyymi

Vain eristyssellistä

• Anonyymi

On elämä vähissä kun pitää viidestä setelistä aloitus tehdä.

• Ollen olen havainnut mielenkiintoa ollen huomannen ollen. Viittaan mielenkiintoon ja olen ollen profiloinut kaikki resupetterit. Havaitsen heidän olevan ollen dillejä ja pattajan rakkaita. Meillä meidän perhe ollen ihan tosi rikas jahtinuudeliperhe. Meidän perhe kirjoitti juuri omakotitaloissa asuville työntekijöilleen viiden eiku seitsemäntonnin shekit euroja pikku poonuksena heidän ollen 12 kuukautta töissä koska mä ollen hyvä pomo heille vaikka se muijan siskonmiesten veljien nakkikioski ei minuun mitenkään liitykään ollen. Meillä.
        En ihannoi enkä arvosta pattajaa enkä sen poikia. Fritsuja ja kaikkea. Tytöt on muutenkin ihan yäk.

• Anonyymi

Niinpä... mutta vastasit kuitenkin.

Haluaisitko avautua enemmin miksi vastasit ja miksi vastasit kuten vastasit?
        Minun mielestäni Senssun aloitus oli oikein monipuolinen ja ajatuksia herättelevä.

Senssulta ystävällisesti kysyisin, jotta miksi elokuva-aiheet eivät kiinnosta?

T Crantin Gary

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä... mutta vastasit kuitenkin.

Haluaisitko avautua enemmin miksi vastasit ja miksi vastasit kuten vastasit?
        Minun mielestäni Senssun aloitus oli oikein monipuolinen ja ajatuksia herättelevä.

Senssulta ystävällisesti kysyisin, jotta miksi elokuva-aiheet eivät kiinnosta?

T Crantin Gary

Juuri nyt alkaa TV ykkösellä elokuva-aiheinen tarina.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe