Miksi Vehviläisen ja Alman vieraat on aina homoja tai lesboja

Anonyymi

Niinhän se on lähes joka kerta ollut. He sitten saman
kaltaisena toivovat sen transun voittavan.
Koska taloon on haalittu paljon sukupuolivähemmistöjä, niin se ohjelma ei todellakaan ole tarkoitettu heteroitten katsottavaksi.

15

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koko eilinen keskustelu Almalla ja vieraalla oli vain Kevinin hehkutusta. Yritetäänkö siitä väkisin voittajaa????.

• Anonyymi

Ja taas eilen Kevin ja Ville nostettiin positiivisesti esiin.
        Yritetäänkö vaikuttaa äänestäjiin??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas eilen Kevin ja Ville nostettiin positiivisesti esiin.
        Yritetäänkö vaikuttaa äänestäjiin??

Olen päättänyt, että jos koen jossakin huonoa palvelua tms. sylkäisen heti RAISISTI.
        Ehkä tästä maasta ei enää löydy muita kuin homoja ja muunsukupuolisia, siksi määrätty poppoo miehittää kaikki paikat.

• Anonyymi

Mistä Kevin on pahoittanut mielensä tänä aamuna??? Tietääkö kukaan??

Kuka päästi sammakon suustaan? ;)))

• Anonyymi

Ville ja Kevin ovat ainoat sivistyneet ja käytöstavat omaavat henkilöt tuolla sottapyttyjen seassa!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ville ja Kevin ovat ainoat sivistyneet ja käytöstavat omaavat henkilöt tuolla sottapyttyjen seassa!!

Tämä ei ole mikään sivistysoppikoulu.
        Toisekseen, kun ihmiset varmaan kotinsa pitävät siistinä, niin tuollahan ei sellaista pakkoa olr.
        Itse petaan sängyn joka aamu, mutta jos oisin tuolla, niin olisi mukava kerrankin jättää petaamatta:))

• Anonyymi

Minua ei ainakaan yhtään kiinnosta katsella homoja, käännänkin usein kanavaa,
      kun joku homo on telkkarissa.
      En muuten koskaan äänestä missään homoa, en sellaista, mikä olisi homolle eduksi.
      Kaveri piiriini ei kuulu homoja, eikä tule kuulumaan, ainakin ne on entisiä kavereitani.

• Anonyymi

Miksi extrassa on usein vaan radio ääniä, tai sitten bb.n toiminnassa muuten mukana olleita. Tavallisia kansalaisia ei ketään. Kaikki vieraat oletettavasti kuitenkin uskoisin niin, pride kulkueessa olleita.
      Uskonkin, että ohjelma ei ole suunnattu heidän laisilleen, ei millekkään tavalliselle metsän miehelle.

• Anonyymi

Tuotanto on niin halpa että siellä on kierrätetty vieraita, joista mukana on ollut ainoastaan mediassa suosituimmat BB tyypit, sekä Sanoman median (nelonen, jne) omat työntekijät (esimerkiksi suplan podcastien juontajat) Ei BB mikään rasististen perussuomalaisten ohjelma ole.

• Anonyymi

Eilen Alman vieras nyt odottaa, että tulisi ensimmäinen muunsukupuolisen BB-voitto.
      Siis oikeasti?? Kyllä minusta tuon voiton saamiseen pitää olla muut meriitit, kuin sukupuolijutut!!!

KRISULLE ÄÄNIÄ!

.

• Anonyymi

Me kaikki kunnon suomalaiset äänestämme Krisun voittoon.
        Suomalainen voittaa aina.

• Anonyymi

Samoja vieraita on jatkuvasti ollut Hätösellä ja Vehviläisellä. Talosta
      häädettyjä ja muuten ohjelman kanssa touhuilevia. Kaikki muka, niin suuria bb-faneja. Tosi kierrättämistä ohjelma, vieraita myöden. Amanda Harkimo vetää jo tokaa kierrostaan siellä sohvalla.

• Anonyymi

Amanda Harkimo? Mun telkkarissa ei oo näkyny vai oonko katsonut jotain toista ohjelmaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Amanda Harkimo? Mun telkkarissa ei oo näkyny vai oonko katsonut jotain toista ohjelmaa?

On Amanda ollu jo kerran.

• Anonyymi

No onneksi Amanda on Krisun kannattaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      110
      7020
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4521
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      52
      4257
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3617
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3598
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      192
      3545
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2999
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      49
      2589
    9. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13
      1964
    10. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      19
      1882
    Aihe