osallistun hänen ja miehen lasten juhliin? On outoa jos ei äitipuoli ole miehen lasten mukana juhlissa? Ennenkuulumatonta ettei äitipuoli olisi isän vierellä kun lapset juhlii.
Minusta exän ei kuulu olla siellä sillä hän on menneen talven lumia ja lastenon hyvä tietää että uusi äiti on äiti ja entinen äiti on entinen.
Minä meinaan olla joka juhlissa vaikka väkisin, se paikka on minun ei exä äidin.
Olen jopa ostanut karuille pitsimekot oranssit heille joulun juhliin joten katson että ne ovat päällä, ex äiti ei ole ostanut mitään, työtön kun on.
Minä kuulun jopa häissä miehen vierelle ja olla miehen tyttären kaasona, ex äiti voi mennä vaikka kapakkaan. Ei häntä enää tarvi kun olen pyörittänyt tätä huushollia jo kaksi kuukautta.
Exät siirtykää sivuun kun uudet äidit mullistaa koko perheen.
Miehen exä ei halua että
Anonyymi
1
120
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on pakkomielle kertoa "oletetun miehen lapsista", miksi , joka päivä keksit uuden tarinan "miehen lapsista".MIKSI? Mikä sinua vaivaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076