Se, että Activisuusmalli peruttiin niin se ei hyödytä millään tavalla työtöntä koska nyt kun tulossa se bensa vero niin se ruuan hinta nousee seon -0 tilanne ja lama on tulossa ja seuraava lama on 90 luvun lamaa paljon pahempi (seuraava arvaus minkä sanon on spekulointia eli lama voi olla mahdollinen 2-3 päästä) perustelen tätä veikkaustani sillä, että nykyhallitus halii halpatyövoimaa eli sellaista työvoimaa joka tarttee kelalta raha tukea ja (sisäministeri hutisalo eli ohisalo) haluaa, että kielteisen turvapaikan saaneita laitettaissiin töihin ja bruttokansantuote ei kasva. (Eli pahin mahdollinen on edessä) sitten kun tämä paha tilanne on päällä niin haluaisin nähdä Demareita äänestäneiden ilmeen kun ne tajuu, että kukaan ei tule auttamaan suomea ei eu,ei yk ja (ei kukaan) koska vihervassareitten logiikkalla sähkö tulee pistorasiasta, raha seinästä ja ruoka kaupasta.
http://velkakello.fi/
Omia mielipiteitä.
Anonyymi
0
94
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184