Fanitatteko?
Minä en, enkä ymmärrä jos joku tykkää tyylistä.
Järviradio?
27
1063
Vastaukset
- Anonyymi
Ainoa radio jota kuuntelen. Muista tulee aina ennen pitkää jotain hiphopia ja sitä en kuuntele sekuntiakaan. Muutenkin nykymusa on mitäänsanomatonta ja muka hienosti laulettu englanniksi.
- Anonyymi
Jos kyseinen radiokanava sattuu olemaan auki, melkein masennun.
Minua harmittaa varsinkin yksi tympeä naisjuontaja joka ei anna vanhusten sanoa asiaansa loppuun vaikka maksavat puhelusta yli 10 egee.
Ja muutenkin suurimmaksi osaksi mollivoittoista kuuluu olevan.
Tietenkin on jokaisen oma asia mitä kuuntelee ja mihin rahansa pistää. Eipä muuta.
- Anonyymi
Järviradio on ainoa radio josta tulee oikeaa melodista musiikkia. Nykymusiikki raatelee korvia. Iso osa on kuin mielipuolen tekeleitä, hirveää kimitystä tai karjumista. Rap-änkytys on sanonko mistä?
Järviradiolla on valtavasti kuuntelijoita eikä ihme. - Anonyymi
Voiko tuota fanittaakin, myydäänkö jossain markku paitoja ?
Järviradiolta saa mitä vain. Lähde vaikka matkalle maailman ääriin, kuten tuhannet ihmiset ovat jo tehneet. 🙂
https://www.jarviradio.fi/category/matkat/
- Anonyymi
Matintuvan Hannu on paras.Soittaa parasta musiikkia ja hänellä on parhaat jutut sekä huumori.Erityisesti sleepparit on suosiossa kuten minullakin joka olen 70luvun nuori ja aloitin heidän kuuntelemisesta silloin.
Hyviä tietovisoja tulee ja kuuntelijan ääni sekä Kalevit ym on aivan parasta.
Arvosana Kiitettävä - Anonyymi
Järviradio on kuin Alajärvi poenoiskoossa!
- Anonyymi
Pienoiskoossa?
Kuuntelijamäärä viikossa 307 000
Kuuntelijoista 46% miehiä, 54% naisia
Tavoitetun yleisön kuunteluaika keskimääräisenä päivänä: 218min - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienoiskoossa?
Tavoitetun yleisön kuunteluaika keskimääräisenä päivänä: 218minMentiin Turku Tukholma risteilylle.
Koko matkan Sjoki-Hämeenkyrö-Sastamala-Huittinen -Turku kuului järviradio. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienoiskoossa?
Tavoitetun yleisön kuunteluaika keskimääräisenä päivänä: 218minKuuntelevan keski-ikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mentiin Turku Tukholma risteilylle.
Koko matkan Sjoki-Hämeenkyrö-Sastamala-Huittinen -Turku kuului järviradio.Järviradio kuuluu autoradiosta espanjan aurinkorannikolla. Ainakin joskus kun radio Finlandialla ei ole omaa ohjelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntelevan keski-ikä?
Mikä suomalaisten keski-ikä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienoiskoossa?
Tavoitetun yleisön kuunteluaika keskimääräisenä päivänä: 218minEttei muun sukupuolisia ensinkään?
- Anonyymi
En minäkään ymmärrä kuka jaksaa jotain radio suomipoppia kuunnella tahi radio novaa.
Kukin kuunteloo mitä lystää. - Anonyymi
En oo koskaa järviradioo kuunnellu, mutta kauhiaa paskaa on.
- Anonyymi
Minä kuuntelen yötä päivää järviradiota. Sammutusnappulan vois vaikka het katkaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kuuntelen yötä päivää järviradiota. Sammutusnappulan vois vaikka het katkaista.
Kun hihhulit alkavat puhua, suljen siksi aikaa.
- Anonyymi
Välillä jäätävää musiikkia mutta muuten ihan hyvä asema.
- Anonyymi
Eikö se ole sellainen vanhusten kanava, "nuoruusmuistoja" ja sen sellaista.
Masentaa ajatuskin.- Anonyymi
Kuulin Helsinkiläiseltä tuttavaltani, joka on minua reilu 30 vuotta nuorempi, että Punavuoren hipsterit ovat löytäneet Järviradion. Olin lentää perheelleni. Nämä hipsterit pitävät Järviradiota todellisena vaihtoehtona ja keskittyvät ohjelmiin, joissa soivat vanhat finnhitsit. Sellaista musiikkia ei kuulemma soita mikään muu kanava. Pitkää ikää Järviradiolle! Itse en kuuntele, mutta hyvä että kuuntelijoita piisaa.
- Anonyymi
Maailman parasta suomalaista musiikkia!
En voi kuvitella olevani sitä ilman..- Anonyymi
Sain uuden elämän, kun löysin Järviradion.
- Anonyymi
Järviradiossa on alettu soittaa liikaa hanurimusiikkia. Sitä soitetaan kymmeniä kappaleita päivittäin, vaikka se on hyvin pienen piirin musiikkia.
IImeisesti radio ponsoroi teostomaksujen muodossa samalla tuttavapiirin hanuristeja joita on paljon pohjanmaalla. Myös instrumenttimusiikki on lisääntynyt viime aikoina. Sekin on ihan kauheeta!!!- Anonyymi
Paras radio. Hyvää musiikkia. Hyvä juontaja
Alarinta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alarinta.Muuten hyvä mutta sitä viiiiviii ei kyllä jaksa kuunnella. Ilman häntä oli radio ihan ok, mutta hän pilaa koko toosan. Miksi ei vois jo poistua radiosta, niinkuin hannu ymmärsi tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alarinta.Ei ole juontanut enää. Varmaan viimeksi huhtikuussa 2021.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707