Mitä mieltä olette, haluatteko maksaa uudenvuoden valoshowsta lisähintaa, vai kelpaako perinteinen ilotulitus? 💥
Itse tuskin vaivaudun paikalle jos siellä on vain välkkyviä valoja. Niitä näkee tuolla tien päällä ihan tarpeeksi.
Ilotulitus vs valoshow
8
93
Vastaukset
- Anonyymi
Aiva sama kun vaan on komiaa ja menöö paljo kaupunkilaasten rahoja jotta muut saa karehtia
- Anonyymi
Yhyryn täyrellisesti erellisi.. hen puhujaan.
- Anonyymi
Onko Ideaparkin avajaisissa ilotulitus?
- Anonyymi
En tiedä.
- Anonyymi
Väki suuntaa keskiselle. Siellä rytäjää ja raukkuu. Bentsiiniä vielä tankki täytöhön, halavalla. Ja kouras seisoo, jono meinaa.
- Anonyymi
Kaikki paukuttelu pahasta!!
- Anonyymi
Valoshow vai ilotulitus?
-En tarvitse kumpaakaan 🤩️ - Anonyymi
Taitaa Alakylässä olla hieman parempi valoshow kun Ideapark avataan. To klo 20.30 kannattaa vaivautua Jouppi/Alakylä akselille. 😊 Ei ole Ideaparkin voittanutta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864