ketä palsta nainen herttaisin

Anonyymi

eli ketä palstanaisista voisi olla sellainen josta voisi saada hyvähkön naisen itselleen tai hyvänkin jos katsoo läpi sormien että hänelle jää aikaa opetella olemaan nainen vaimo ja emäntä vai onko sellaista lainkaan täällä

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä taida olla sellaista.

• Anonyymi

Ei "ketään".

• Anonyymi

Ensinnäkin. Kenestäkään ei voi saada hyvää naista tai miestä itselle. Se on mahdottomuus. Se on asia, minkä joudutte oppimaan, jos minkäänlaista suhdetta elämäänne haluatte...

Palstanaisista taas puheenollen... Flowersreally vaikutti ihan ok-tyypiltä kunnes paljastui feministiksi. Minä rakastan naisia, mutten erityisemmin välitä feministeistä. En oikeastaan pidä heistä lainkaan. En ole tähän asti eletyn elämäni aikana tavannut ainuttakaan mukavaa feministiä... :)

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Sinä olet niin pässi mies ettet löydä ketään palstalta tai muualtakaan.

T. tinderjaana42v.

• Anonyymi

Ketä? Kuka on oikea sana. Missä metsässä sanotaan noin?

• Anonyymi

Minusta ei kukaan saisi hyvää naista ITSELLEEN. Minua ei voi omistaa kuten ei ketään muutakaan.
      Minusta ei saa edes hyvää kumppania koska en pidä miehistä erityisemmin. Kokeillut olen. mutta ei nappaa. Kaverina menee, kumppanina ei. Ja ei, en ole lesbokaan.
      Olen vain minä ja elän ja nautin ja teen mitä haluan.
      Huvittaa nämä epätoivoiset äijät jotka tukkii tämänkin palstan itkuvirsillään naisten nirsoudesta. Pitää olla surkea otus joka ei omillaan toimeen tule jos kumppania ei löydy!

• Tällainen vakaa ja harkitseva kaveri tarvii ainakin muutaman viikon tutustumista tosielämässäkin, ennen kuin osaa sanoa, että onko edes kiinnostunut jostain tyypistä vakavammassa parisuhdemielessä.

Miten sitten joidenkin muutamien rivien perusteella julkisella palstalla voisi sanoa kenestäkään yhtään mitään. Täälläkin jokainen vetää sellaista roolia kuin tykkää.

• Anonyymi

Anonyymi on aika söpö.

• Funeau voisi olla mielenkiintoinen tapaus. Kuuntelisin illat sen omituisia höpötyksiä ja hieroisin sen jalkoja :D

• Ompas hauska kettu profiilissa! 😃

Oikeen tietävän näköinen. Miten voit?

• Helmiina kirjoitti:

Ompas hauska kettu profiilissa! 😃

Oikeen tietävän näköinen. Miten voit?

Voin huonosti. Tässä on lääkekokeiluja menossa ja vieroitusoireita päällä. Ei mitenkään kovin nautinnollista elämätä, mutta eipä tässä toisaalta mihinkään ole kiire. Kyllä ne lääkkeet löytyvät ajan myötä :)

Mitenkäs sinulla on hurissut ja onko terveys ollut hyvänä?

• Partakaweri kirjoitti:

Voin huonosti. Tässä on lääkekokeiluja menossa ja vieroitusoireita päällä. Ei mitenkään kovin nautinnollista elämätä, mutta eipä tässä toisaalta mihinkään ole kiire. Kyllä ne lääkkeet löytyvät ajan myötä :)

Mitenkäs sinulla on hurissut ja onko terveys ollut hyvänä?

Voi kelju. Ja sori kun vastaan näin viiveellä. Mä nukahdin sohvalle, käy työstä pysyä hereillä. ☹️

Rasittavaa tuo lääkkeiden kokeilu. Toivottavasti löytyy pian sopiva ja sun olo kohenee, luin tuolta sun tekstin toisesta ketjusta. Semmosen rajumman, pelästyin. Sä olet minusta ihanan symppis ja empaattinen tyyppi. Jotenkin tykkään sinusta kovasti ja tuntuu karseelle että voit huonosti. 😢

Mullakin on juuri nyt kamalasti kipuja, en tiedä miten päin olla. Vaikea jakso ja hermot meinaa olla loppu kipujen takia, eikä meinaa jaksaa sietää... Mitään.

Joku päivä taas helpottaa täälläkin. Voimahali rutistus. 🤗

• Helmiina kirjoitti:

Voi kelju. Ja sori kun vastaan näin viiveellä. Mä nukahdin sohvalle, käy työstä pysyä hereillä. ☹️

Rasittavaa tuo lääkkeiden kokeilu. Toivottavasti löytyy pian sopiva ja sun olo kohenee, luin tuolta sun tekstin toisesta ketjusta. Semmosen rajumman, pelästyin. Sä olet minusta ihanan symppis ja empaattinen tyyppi. Jotenkin tykkään sinusta kovasti ja tuntuu karseelle että voit huonosti. 😢

Mullakin on juuri nyt kamalasti kipuja, en tiedä miten päin olla. Vaikea jakso ja hermot meinaa olla loppu kipujen takia, eikä meinaa jaksaa sietää... Mitään.

Joku päivä taas helpottaa täälläkin. Voimahali rutistus. 🤗

*Rutistaa takaisin*

Kiitos kauniista sanoista, ne lämmittävät. Välillä pitää olla vaikeampaa, että osaa nauttia sitten hyvistä hetkistä.

Hyvä että olet saanut kivuilta nukuttua. Uni on tärkeä palauttaja, ja jos ne kivut jäisivät edes hetkeksi taka-alalle.

Ja elä minusta huolehdi. Sitkuttelen henkissä vaikka periaatteesta :)

• Partakaweri kirjoitti:

*Rutistaa takaisin*

Kiitos kauniista sanoista, ne lämmittävät. Välillä pitää olla vaikeampaa, että osaa nauttia sitten hyvistä hetkistä.

Hyvä että olet saanut kivuilta nukuttua. Uni on tärkeä palauttaja, ja jos ne kivut jäisivät edes hetkeksi taka-alalle.

Ja elä minusta huolehdi. Sitkuttelen henkissä vaikka periaatteesta :)

😊

Tarkoitan joka sanaa. Vaikken tekstin takaa sua paremmin tunnekaan, mutta pää ja sydän sanoo että oot ihminen jollaisesta tykkään. Sun kanssa on helppoa puhua mitä vaan ja jotenkin luontevaa olla vuorovaikutuksessa. 😛

Vähän huolehdin, vaikka luotankin sun sanaan, sinä oot sitkeä sisupussi ja hyvä niin! ☀ Paistaa vielä sinnekin varjoon valaisten.

Hyvää yötä. 💤 😀

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7260
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3446
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      160
      1741
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      335
      1723
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1385
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      257
      1228
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe