Tutkimuksen mukaan miehen aivoissa aktivoituu samat alueet, kun hän näkee naisen tai ruuvimeisselin kuvan. Mitenköhän naisten aivot toimii?
Nainen on esine
6
133
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tässä tutkimuksessa tutkittu miehiä, vaan tutkittiin apinoita, pari sikaakin taisi olla joukossa. Taisit kuulua otantaan!
- Anonyymi
Saman tutkimuksen mukaan naisen aivoissa aktivoituu samat alueet kun hän näkee miehen tai apinan tai sian kuvan.
"Esineellistäminen" oli kova sana 60- ja 70-luvun eräässä ideologiassa. Sitten sana unohtui pitkäksi aikaa, mutta putkahtelee silloin tällöin esiin.
Itse maailma ei ole paljon muuttunut, mutta tapa hahmottaa sitä muuttuu muodin mukana mainitussa ideologiassa vilkkaasti.- Anonyymi
Suurin osa miehistä näkee naisen vain seksiobjektina ja hyvä niin.
Jos mies näkee naisen ensisijassa seksiobjektina ja vastaavasti nainen miehen, hän vain toteuttaa perintögeenejään, jotka ovat ammoin vakiintuneet optimitasolle lisääntymisen varmistamiseksi.
Lisääntyminen tuottaa kuitenkin tuleville sukupolville paljon murhetta ja taakkaa, joten näin ei pitäisi tapahtua. Mutta tätä ei biologinen todellisuus kysy, vaan se jatkaa automaattisesti kamaluuden tuottamista.
"Elämä on kärsimystä ja kärsimyksen syy on elämänhalu." Näin buddhalainen ajattelu. Heiltä jää vielä huomaamatta, että elämänhalu on evoluution voimistama helvetillinen ajattelutapa, joka riivaa useimpia meistä ja tuottaa automaattisesti elämää ja elämänhalua jatkavia ihmisiä. Stä vastaan emme pysty taistelemaan.
- Anonyymi
Nainen on siis työkalu. Tosin naisella on aika vaikea kiertää ruuvia kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174