moi olen 17 vuotias ja opiskelen metalli alalla. ajattelin että onko järkeä vaihtaa alaa enää vai käynkö loppuun tämän ja sitten vasta. olen nyt vähän yli vuoden tuolla ollut. mennyt motivaatio tehdä mitään tuolla kunnolla ja aamusin ottaa päähän välillä lähteä
alan vaihto
2
155
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla olisi siis vielä yli vuosi jäljellä?
Jos nyt tiedät täsmällisesti ja varmasti jonkun muun alan, jolle todella haluat, vaihda mahdollisimman pian.
Jos sen sijaan jäisit ihan tyhjän päälle tämän koulun keskeyttäessäsi, se ei ole hyvä. Yritä vain pysyä mukana, saat keskiasteen tutkinnon, ja se parantaa mahdollisuuksiasi valita koulutusta toiselle alalle, jopa korkeakouluasteelle. - Anonyymi
Se vaan on joillain että se motivaatio loppuu muihinkin töihin, mun mielestäni kantsii saada nuo opinnot finaaliin ja etsiä sitten vasta seuraava josta ajattelee olevansa kiinnostunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219