Eli kuka on sinun mielestäsi söpöin Negativen jäsen? Musta Jay =)
Söpöin?
16
1359
Vastaukset
- w.o.y.
jonne aivan ehdottomasti...!!
- muahaha
JONNE tietenkin
- NegATIVEtyttö
must söpöin on kyl ehdottomasti sir christus.
- negative92
SIR CHRISTUS!!!!!
- ngt-tyttö
Mun omast mielest ne kaikki on niiii ihanii ja söpöi¨et en osaa sanoo mut sir on kyl tosi sexy! ;)
- buubie
Itse tykkään eniten Antista:)
- Negative_vani
Söpöin... Hmmm...
No Sir. - Wrappi
Jonne on kyllä ihan pantavan näköinen... grrr... Ei kuiteskaan oikeesti lainkaan mun tyyppiä, tykkään miehekkäämmistä miehistä. Jotenkin vaan kun sitä kattoo niin menee hyytelöks.
- Negativegirl
Larry
- miss26
Tuo sinun kirjoitus on ihan kun mun suusta..
siis siinä Jonnessa on jotain, että tosiaan menee hyytelöks. vaik yleensä en ton tyyppisistä tykkää. kertakaikkiaan ihana on se Jonne!
- orange~fairy
...söpöin on Larry ^.^
- ....
.....
- Sir Christus <3
Söpö ei kuulosta minusta oikealta ilmaukselta siitä mitä pojat mielestäni ovat. Ihan kuin puhuttais jostan koiranpennusta :D.
No, "söpöin" mielestäni on Sir Christus. Ehdottomasti!
- neitoskainen
Jonne on söpöin. Oon tykästynyt siihen kertakaikkiaan! kyl muutkin bändin pojat on ihan hyvännäkösii..
- ...
Larry
- *Summer*
... kirjoitti:
Larry
Minusta Negativen ihanimmat on ehdottomasti Jonne ja Sir Christus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309