Vanhempi nainen

Ajatus simpsakasta itseäni reilusti vanhemmasta naisesta viehättää.
Nuoremmissa mimmeissä kun huokuu elämän kokemattomuus useimmiten (vaikka kyllähän ns. Vanhoja sielujakin löytyy) ja se on ajoittain hyvinkin ärsyttävää ellei itse halua heittäytyä ihan lööperiksi ja vaaleanpunaisen fantasiamaailman pyöriteltäväksi.
Melkeinpä sellainen luontainen kutsu kohdistuu n. 45-60 vuotiaisiin naisiin mikä hämmästyttää osaltani koska oma kehoni on näyttänyt ihmiseltä n. 35v .
Olen kyllä seurustellut monen ikäisen kanssa ja todennut että naisilla on sellainen luontainen kierto jokaisella sama , pari alle 40 vuotiasta olivat ihan maailmanloppu fiiliksissä lasten hommaamiseen suhteen! Kiire ois ollu!
Muutamahan tässä on tullut jo pyöräytettyä mutta heidän kanssaan se ei onnistunut.
Sitten vielä kun omat intressit on oman itsekkyyden kitkeminen ja yksinkertaiseen rauhalliseen elämään palaaminen maaseudulle ei ketään sellainen kiinnosta :'D

Naiseen syttyy mielestäni sellainen hehku vähän ennen 50vee joka omalla tavallaan tuo sellaista karismaa naiseen lisää mikä todellakin säväyttää!
Ehkä he ovat kypsyneet valmiiksi? :D

Olen kyllä sen verran "rankan" näköinen tyyppi että eipä nuo tähän suuntaan katsele , kohdeyleisö on varmaankin 20-45 v gansta/rokkimimmit ketkä pyörtyilevät komeudestani jos sellaista edes on olemassa :'D
Tai ainakin näin olen havainnut...

Aamun pohdintoja .... kahvia ja kannabista ->

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellainen monipuolinen ystävyys jonkun Martan kanssa olisi kyllä aikamoinen osuma tähän väliin....
      Rauhallisia saunomis viikonloppuja, sitä itseään ja syvällisten pohdiskeluita ja mahtavaa keskustelua.
      Vähän viiniä ja hyvää ruokaa , takkatulta.

Mistä sellaisen mukavan lämpöisen ja intohimoisen naisen oikein löytää?
      Baarista ainakin mutta ovat satunnaisen seksin perässä vaan...

Hmmm...

• Anonyymi

Et mistään mene naimisiin sen Höpöheinäs kanssa ketään naista ei kiinnosta ruohoa pössyttävä hippi, juppi (runkkari)

• Anonyymi kirjoitti:

Et mistään mene naimisiin sen Höpöheinäs kanssa ketään naista ei kiinnosta ruohoa pössyttävä hippi, juppi (runkkari)

Niinhän se ystäväiseni joskus sanoi että hankalampaa on heinämiehenä löytää reilua ja mukavaa naista, tyranneja löytyy Kyllä!

Juppi en mielestäni ole (mitä se edes vaatii?)

Hippi juu tavallaan

Ja pystyn kyllä tyydyttämään itseni no problem:)

• Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

Niinhän se ystäväiseni joskus sanoi että hankalampaa on heinämiehenä löytää reilua ja mukavaa naista, tyranneja löytyy Kyllä!

Juppi en mielestäni ole (mitä se edes vaatii?)

Hippi juu tavallaan

Ja pystyn kyllä tyydyttämään itseni no problem:)

Siispä et tarvitse naista yhtään mihinkään.. Ja tuo ruohon pössyttely aiheuttaa impotenttia.. 😁 😆

• Anonyymi kirjoitti:

Siispä et tarvitse naista yhtään mihinkään.. Ja tuo ruohon pössyttely aiheuttaa impotenttia.. 😁 😆

Et tainnut lukea aloitusta tai muutenkaan mitään täältä...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5367
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      553
      1922
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1120
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe