Miten löytyisi mies, kun en käy missään.....
Heipä hei!
6
199
Vastaukset
- Anonyymi
Ensin kannattaa kertoo paikkakunta missä asut. Oma ulkonäkösi, oletko nirso, halutako vain komean miehen vai kelpaaks isomahainen taviskin.
- Anonyymi
AP:n kanssa sama probleema! Hiton kronkelia... ja saamattomuutta kaikissa miehissä.
Mulla on oikein jakkara oveni takana; missä mä odotan prinssi Uljasta, joka karauttaa valkoisella Mustangilla pihalle... rappujen viereen.
Juoksee portaat ylös, kun ei jaksa odottaa hissiä ja ruusukimppu kädessän tulee kosimaa mua. (päiväuntani)
Oi, miksei hän saavu mun oma prinssini... no se perhanan älykännykän navigaattori on taas rikki.
Mä meen nukkumaan, turha vaiva tässä on istua peffa puuduksissa odottamassa kosijaa... kun äijät on tiedetäänhän se...saamattomia! Piste.
trollikka - Anonyymi
Napsauta sormias ja tee duckface-ilme niin alkaa sataa juoman tarjoajia ja ovimattoja remmin perään ovista ja ikkunoista
- Anonyymi
Mistäpäin suomea etsit miestä? ken ties vaikka ewtelästä haet miestä? kun täällä Pohjois-Pohjanmaallakin on vapaita miehiä.
Pitää kysyä vielä ! minkä ikäistä miestä etsit.
Nim: Poika mies- Anonyymi
näköjään eka vapaaehtoinen nöyrä ovimatto ja juomantarjoaja ilmottautui jo. Ei helvetti toi naisten seuraelämä on tehty kyllä raivostuttavan helpoks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näköjään eka vapaaehtoinen nöyrä ovimatto ja juomantarjoaja ilmottautui jo. Ei helvetti toi naisten seuraelämä on tehty kyllä raivostuttavan helpoks
Ja naiset raivostuttavat tyhmiksi.....ei paikkakuntaa,ei muuta kun anonyymi postaus ja trolli valmis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803