Willi Weber höyryää, että MS saa pian jalat alleen ja tervehtyy täysin. Ehkä jo ensi vuonna herra herää aivokuolleista ja saamme yhdessä Weberin kanssa ihastella mestarin nokkelia kommentteja. Saattaisi MS hieman ihmetellä maailman muuttumista heittäessään peiton päältään ja lähtiessään kaupungille hummaamaan...
Onhan 5 vuodessa jo jotain muutoksia sattunut. Kuitenkin vain luurit päähät ja jakamaan neuvoja Räikköselle miten saa Alfan kulkemaan.
Schumacher saattaa kävellä pian!
5
106
Vastaukset
- Anonyymi
Kerppenin reksiin eivät päde normaalit fysiikan lait. Schumi on aina ollut yli-ihminen.
- Anonyymi
Ajaa kauden -21 Kimin kanssa Ferrarilla.
- Anonyymi
Kokoomuslaisen elämänkatsomuksen mukaan se on Michael vain itsestään kiinni viitsiikö nousta sängystä ja ruveta tekemään töitä. Michael, kaikilla meillä on kuule rajoitteita. Mars sieltä pahnoilta työkkäriin ja uudelleenkoulutukseen, sinulla ei taida olla mitään työllistävää alaa opiskeltuna senkin lusmu! T. Susanna Koski.
- Anonyymi
Kokoomuslaisen mallin mukaan, kun leikataan Schumin kuntoutustukia, niin se aktivoi Schumia kävelemään ja nopeuttaa kuntoutusta muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomuslaisen mallin mukaan, kun leikataan Schumin kuntoutustukia, niin se aktivoi Schumia kävelemään ja nopeuttaa kuntoutusta muutenkin.
"Kokoomuslaisena" schumi kannattaa sitä koska on varaa itse maksaa kuntoutus, köyhillä ei väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738