Harmi että päästettiin taas tuo harrastaja-DNA-asiantuntija sekoittamaan ja kehumaan DNA-tulosten levittämistä TV:ssä oikeiden asiantuntijoiden rinnalla. Asiantuntijat tyytyivät diplomaattisesti olemaan kommentoimatta, kun tuli kommenttia: "En minä pelkää, päinvastoin... Olen lahjoittanut koko genomini amerikkalaiselle (eli israelilaiselle ja GDPR;n ulottumattomiin) ... Löytyy eronneet ja karanneet..." Yritti naureskelemalla vakuuttaa asiantuntemustaan, kun siloinkin oikeat asiantuntijat kommentoivat kovilla faktoilla. Heillä oli selkeä näkemys, viidettä tuo on.
Harrastaja-asiantuntija vakuutti tutkivansa laboratoriot jne. asioita, joista ei todellisuudessa osaa sanoa mitään faktapohjalta.
Toimittajat, herätys. Katsokaa nyt kuka päästetään ääneen. Ei niitä jotka kuumeisesti haluavat vaan ne jotka asiantuntemuksen perusteella halutaan...
DNA-testit aamy-tv:ssä
Anonyymi
1
97
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106